• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre
    jag går på dina rekommendationer... Men måste nog prova det där på teknikmagasinet som Cicci tipsade om också. Här ska bonkas!!!

• nenne78

Cicci! HAHA!! Vilken fin present!!!

Jag fick ett häfte som han gjort själv, på fint papper och inbunden pärm av en tygstump med en massa checkar på vad jag ska göra med honom under 2007. Bio, öl efter jobbet, shoppinghelg i sthlm, soppteater...

• nenne78

special price only for YOU!

• nenne78

det där såg konstigt ut. Hur stavas det? Prize kanske. price. Prise. Prajs. AAAH!

• nenne78

Mindre
    jo. Den jag har haft är inte något man vill glömma att den ligger framme direkt. Värsta grova åderpålen i beiget latex. HUVA! Mend en har hängt med ett par år, så det fanns inte så mycket annat då. Men den är för bauta att orka leka med.

• nenne78

storasystern
    usch då, låter konstigt. men det är säkert ingen fara, jag tror att man har blivit mer uppmärksam på mensen mot vad man varit tidigare. Jag tyckte varje gång att den var annorlunda. Mer röd, längre, mer brunt, tunnare, tjockare, mindre ont, mer ont... Så jag håller tummarna för dig!

Skönt att du har krupit fram från deppmanteln också. Det är skojsigare här utanför!

• nenne78

_koko_
    han har inte så mycket att säga till om nu när jag har bildat enväldig regering (för det är väl så det blir när man gift sig?!?!?)
    Han får ju ändå en liten slant att köpa sig något fint för.

• nenne78

jag vet, jag är så himla generös! *sträcker på mig*

Jag menar, dels får ju ni ta del av denne förtjusande välhängde man som infriar allas önskningar (håller handen och gör hoppsasteg till affären, tar initiativ till att byta gardiner och trycker upp dig mot dörren och kysser dig i nacken bara för att han tycker du är så sexig i mysbyxor och huvtröja), å sen får han en femma som han kan göra vad han vill för. It's a win-win situation.

• nenne78

å jag får ändå all uppmärksamhet och fotmassage jag behöver. Å en begynnande förmögenhet som jag ska shoppa loss choklad, nya svandunstofflor och en DVD-box med Sipmsons (alla säsonger)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???