När märker man av att man är...GRAVID???
Muggles, ja du jag verkar tappa lite hekton varje dag, vägde mig i morse igen på skoj och då hade jag gått ner mer. Helt galen *skakar på huvudet* men idag ska jag med grabbarna på kontoret ut och käka lunch och det bjuds pannkakor med grädde (!) och sylt efter, så jag ska moffa i mig ordentligt.
Mina kompisar har alla gått upp flera kg fram till vecka 13 (som jag är i nu) eftersom man ökar ju både blod och vatten volymen i kroppen. Men det är ingen fara, jag är härdad nu, min graviditet har ju inte varit lik någon annas sedan första början!
Moppy! Vi körde tisdag, onsdag (aladåbdagarna) sen natten mellan fredag och lördag (hade böjj fredagen) sen var jag gravid, så jag tror det kan vara en tillfällighet var ägget är och om simmarna väntar in det etc. Jag hörde att det var bättre kvalité på simmarna om man inte körde varje dag, men det har ju funkat för andra här i tråden.
MEN som Frullans make, min man höll sig borta från Alkolhol (11 dar innan ÄL)och åt Berocca varje dag, så han bidrog lite med.
Sen åt jag Bisolvon, RR, Mitt Val Kvinna, Berocca, extra Folsyra, drack inte heller och åt sunt!
Jag gav mig fan på att det skulle ta till slut och vi lyckades med på 5e försöket