När märker man av att man är...GRAVID???
Lappis: I så fall lutar det ju åt rätt håll. De andra gångerna jag letade symptom hade jag inte gasig mage i allafall!
Lappis: I så fall lutar det ju åt rätt håll. De andra gångerna jag letade symptom hade jag inte gasig mage i allafall!
Pirr: Är det inte en NIDIS då? Om du har 36 dagar annars, så kan du ju nu fått en blödning när ägget fäst!!!!!!!!!!!
Frejis: Vad bra, man kanske skulle köra igång en liten business rörande detta
Mindre: Så på aftonbladet att en man har blivit ihjälstucken, knivmördad, i ditt köpcentrum på Tyresö.... Läbbigt!
Kanske kan vara ngt när man är mamma ledig!?! Då är jag alvarlig! Skulle vara kul, men det tar sådan tid och den kommer man inte att ha då, men visst är det lockande!
Page: Bra jobbat med Frullans analys, nu vill jag läsa min!
Lidingö? ja ja inte för att jag bor där men det kanske jag gör i framtiden
Muggles: Vad du kommer ihåg! Ha ha ha. Man känner att man har utblottat sig totalt på denna sidan! Hjälp, men bilen ska säljas I den får man inte rum med barnvagn, inte den modellen i allafall
Ja du svärmor gav bort sina egna saker denna julen, jag höll på att garva ihjäl mig när hon hade slagit in sin gamla äckliga picknick korg till oss med endast bestik o tallrikar i, muggarna var bort (hon kanske behöll och behövde dem själv). Hon är bara sååå speciell! Grr hmmm
Ja, så hemsk kanske hon inte är... längre... men hon är märklig i allafall. Skit samma!
Men jag är glad att hon inte önskade att jag skulle abortera hennes barnbarn, det lät ju förskräckligt! Hua!
Inte för att hon gillar små barn, men där går ju för fabian gränsen, att det finns så grymma människor!
Appropå barn o gravid: En kollega som slutade här i somras, född -71, har blivit gravid, jag är så paff för hon har ingen kille. Vet ni va människan har gjort!?!?!
Gått ut och fixat ett one-night stand och det lyckades! Stackars karl, även om han ska ta sitt ansvar, men fy fan, jag tycker det var lite väl.............
Vickan: Jag höll på att sätta i halsen på lunchen, alla tyckte det var så roligt för henne, men jag tänker på barnet. Jag tyckte att mitt oromantiska kn*llande för att få till en bebis inte var så kul historia, men tänk att hon ska berätta att hon gick ut och raggade upp en snubbe, satte på honom och blev gravid! Hon hade säkert koll på att hon hade ÄL med, nu med tanke på hur svårt det har är att bli graivd. Helt sjukt. Så säger hon att hon tog dagen efter piller och att det inte funkade....
JAJA Tjena liksom, vilket skämt!