När märker man av att man är...GRAVID???
Då kör vi på lördag 27/1... Var? Ska vi testa något annat eller?
Då kör vi på lördag 27/1... Var? Ska vi testa något annat eller?
Ja vad nice Snartis och Koko, kan vi inte ses någonstans då? Jag kan både lördag och söndag!!
Bestämm ni fikaställe, bara de har massa gott. Blåbärspaj med vaniljsås tackar jag verjkligen JA till och våfflor!
Anglais, jag var där i fredags och tog fredags drink med maken och folk i "ankdammen" (= min bransch) och det är helt hysteriskt där nu. Tog för fasen 1h att få beställa!! Jobbigt när ett ställe är så himla poppis. Har dock hört att det är bra mat där!
Men jag ska inte bestämma något alls, jag har ju jämt sagt Mornington för mina våfflor, så nu är det eran tur att faktiskt komma med förslag så tar jag mig dit!
OBS: Blir det söder, så behöver jag en bra vägbeskrivning, ha ha ha hittar inte så bra där!
Men Victoria: Ring någon jurist innan du går dit, du kan väl även ringa facket, är du med där? Det låter ju helt sjukt! Jag är förstummad! KRAM till dig!
Lapinette: Snuva, eller nästäppa var mitt första symptom! SÅ ge inte upp riktigt än... har du pappersmuffat? Det gjorde jag ju, och det är ganska skönt att få en indikation! Finns det en liten aning på pappret så kan man hinna förbereda sig för det värsta!
Mindre: Tårtspade ska jag med kolla på, tyckte det var en trevlig grej!
Snartis: Härligt att du är inskriven nu! Men oj vilken tid det tog! Men det är väl olika på olika ställen. Ha ha, min make fick inga förordningar vad han borde göra i hemmet, det var ju lite synd... slippa damsuga hade jag gärna, men å andra sidan så är det inte så jobbigt igentligen, man gör ju det max en gång i veckan (jag har inga katter )
Precis som brudsommar säger: SÖS borde verkligen utföra NUPP. Jag tror inte Odenplan gör det, men däremot så finns det en ny klinik på Östermalm som heter tittut, de utför de "nya" 2, 3 ,4D ultraljuden o annat. Men det kanske inte gör NUPP när jag tänker efter. Kolla annars om du kan få komma till Mamamia endast för NUPP.
Snartis: Du får nog sätta fart att kolla upp NUPP för man gör det endast i vecka 11-13! Så du vet!
KUBB kallas det kombinerade testet man gör när man gör NUPP när man använder blodprovet får att få ett 90%igt utfall.
Jag har ätit allt och druckit allt möjligt under min graviditet, senast i lördags då jag hade fest, då blev det Martini med vatten i o ett halvt glas rödvin, ska bli jävligt intressant att se hur Pick'n blir!
Jag är inte ett skit orolig, ska tilläggas! Jag tror BM överdriver som fan i Sverige!
Jag var väldigt hungrig när jag var i vecka 6-7, kommer särskillt ihåg det! Så det är helt normalt Frullan!
Men fortsätt inte äta mycket efter vecka 12, för det är inte bra för dig eller bebisen, boris får i sig det han behöver i allafall!
Jag bekräftar aldrig jag heller och det har inte varit problem.
Men om det är BA och man är internationellt så har jag gjort det! Engelska bolag är så gammeldags!