• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

SHIT, FruLlan!!! När du skrev att du hade bim på nyårsafton vågade jag inte fråga mer... Tänkte att det var dumt att strö salt i såren om det inte blev nåt... Samtidigt som jag undrade, eftersom du inte sa nåt om mens... :)
    FAN, vad glad jag blir!!! Det känns heeelt overkligt!!!! :) :) :)
    Går det att beskriva hur det kändes när du såg plusset???

Jag som hade tänkt att vi skulle ses på söder och hinka öl snart... Nåja, du får väl dricka lättöl då, hahaha...

Min skitdator har pajjat, så jag kommer inte åt listan just nu!

Ååååååh, gissa om det känns surt att behöva ta klimakteriesprutor i 3-5 månader till nu, jag vill OCKSÅ plussa!!! Dessa månader kändes inte så långa förut, men idag ser jag knappt horisonten.
    Men men, jag ska inte sura, idag är det FRULLANS dag!!! :p :p :p

• _koko_

Om du måste välja tycker jag du ska oroa dig för utan armar. :D

Nej nej, var bara lugn - vi vet ju vid det här laget att det MÅSTE till minst en rejäl fylla precis innan bim för att det ska ta!!

Puss puss, lunchtajm!

• _koko_

FruLlan - Visst känns det att jag är sist kvar av oss 4 som varit med från första början, men det finns ju faktiskt inget jag kan göra åt det just nu. Hade varit så coolt att få plussa nästa månad, men nu kommer det inte att bli så. Känns allra tråkigast att inte få följa er under graviditeten, men förhoppningsvis lyckas det för mig också innan ni fött fram era vildingar allihop.

Tack för din historia, unnar dig verkligen detta och vill gärna läsa!!!!

Detta gäller Cicci, snartis, muggles och ni andra som plussat också! Det är klart att jag blir avundsjuk, men det betyder inte att jag inte vill läsa om era illamåenden, foglossning och annat trevligt!! ;) Så lova att ni fortsätter skriva!!! Det värsta vore nog att vara ensam kvar här...

Jag hoppas nu på den bästa 30-årspresenten i början på 2008 som jag och sambon kan få. :)

Så när ska vi ses då? Jag och mindre får det tufft nu som har 3 att dricka för... :D Hur går det för frejis, förresten, längesen du var här?

• _koko_

NEJ, Snartis! :( Fyyy vad hemskt!!! Gumman!!! Ååååh, hoppas hoppas att det går bra för bebisen, det där måste vara helt fruktansvärt att gå igenom!!!
    Alla KRAAAAAAAAMAR till dig nu.

• _koko_

Förresten, Jessie - du har ju valt att befinna dig i utkanten av hela civilisationen, vilket betyder att jag inte ens kommer ha en chans att få klämma på din mage, därför fick du inte vara med. :D

TomKat - Grattis! Skulle dock aldrig planera bröllop så nära inpå förlossning - man vet aldrig hur trött man är eller hur ont man har, barnet kanske tom har valt att titta ut då!!

• _koko_

Jag kan den här helgen! Vi har halvdag på fredag, så från fredag lunch och hela helgen passar mig. :)
    Skönt att ha en obokad helg!!!

Snartis - tänker på dig hela tiden, vilken berg-och-dalbana det varit idag!!!

• _koko_

Men mindre, lite droppar gör ingen mens. ;)

Fast mer än så ska jag inte säga, jag vet hur jobbigt det är att hoppas och bli besviken...

• _koko_

muggles - det finns olika sorter, vet inte varför vissa ej är bra för gravida/ammande. Kanske för att de ej är testade?

• _koko_

*vink vink*
    Kikar in och säger hej... Hoppas ni har saknat mig. ;)

Har en massa att göra på jobbet idag, åsså är jag trött och har inte ätit frukost... Slarvmaja!!!

Ni har skrivit så mycket att jag inte hinner kommentera, men jag läser allt och känner som vanligt med er som mensen kommer för. Har själv fått en blödning idag, men det är tydligen normalt. Kroppen "rensar ut sig". Trist dock, jag hade ju sett fram emot ett halvår utan mens...

Hur blir det i helgen egentligen, kan ni på fredag eftermiddag/kväll då om inte fruLlan kan på lördag?

• _koko_

Eller kan alla på söndag som cicci föreslog (såg jag nu)?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???