Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

God morgon tjejer,

Gud vad jag skrattade ag alla snoppar ni (nenne) beskrev, och vanlijsåsen etc. Det är sååå typiskt mig att tycka sådant är både hysteriskt kul och väldigt intressant

2 hg NER igen idag, jag fattar ingenting Men, what the f*ck, det är ingen mening att hetsa upp sig! BM trodde det berodde på att jag slutat dricka vin (Shit jag måste hällt i mig en förfärlig massa)....

Nästäppa och idag lite lite MOLVÄRK, tjohoooo vad glad jag är! SYMPTOM!

Jag tycker vi bestämmer att vi ses på Mornington där vi var förra gången igen för brunsch klockan 13:00, då är väl alla uppe och klara?

KRAM

• Bröllopstokiig

Jag ringer och bokar bord då, hur många blir vi, jag tror 6 st i af va?
    Snartis, Frejis, Koko, Frulla, Mindre och Cicci, fler?

• Bröllopstokiig

Frullan: Men om du är jätte sugen får du ta en liten slurk av maken
    Jag drack lättöl när vi tof fredagsöl sist, det var helt ok faktiskt, bad dem givetvis hälla upp den i ett stort glas, så det kändes nästan som vanligt

• Bröllopstokiig

Jag har bokat ett runt bord nu på Mornington hotell!

Jag har sett en omskuren snopp, den var liten liten liten men omskuren! Jag glodde som fan!

• Bröllopstokiig

Jag har en STOR dildo, och en penisring! Min Dildo är dessutom chockrosa! Penisringen undrar jag vart den tog vägen nu när jag tänker efter, men den har liksom små horn som sticker ut runt om kring den, så den är bra för både tjejen o killen! Sen har jag tandpetare som ser ut som ollon! Ha ha, tog fram dem till oliverna när mamma var upp och hälsade på och hon satt där och suttade på pinnen mmmm vad gott liksom, sen sa jag att hon skulle kolla närmare.... ha haha
    Hon tyckte: Äsch vad löjligt.... *fniss* liksom....

• Bröllopstokiig

Moppy, så där har jag med haft det! Jag trodde aladåben kom just när man hade ÄL??? Fattar inte, så jag kan inte hjälpa till.
    Men den gången det nu tog för oss hade jag aladåben tis+ons, och sen kom böjjen på fredagen?
    Det sjukaste är att jag har blivit framflyttad 4 dagar för beräknad födsel, vilket betyder att det måste varit just på tisdagen som jag blev gravid, istället för böjj dagen!
    Så jag har funderat lite om de där stickorna igentligen är att lita på eller om man ska lita mer på aladåben!

Om jag var du så skulle jag kört på idag igen om aladåben nu kommit, allt för att vara på den säkra sidan!

• Bröllopstokiig

Lapinette, jag har haft någon sorts brun blödning i samband med ÄL, kom i håg senast i midsommar att jag hade det och tyckte precis som du att det var skummt, men det kan vara att man ÄL starkare ibland och blodkärlen är känsliga.
    No worries!

• Bröllopstokiig

Pirr det låter ju superbra att bli kollad! Skulle också vilja det eftersom man gärna vill veta om det "är lönt" att försöka pricka rätt. För som sagt tandborstesex är ju inte alltid så himlastormande roligt och om man skulle veta att det ändå inte är lönt pga att man har något annat fel så skulle det ju kännas bra att veta det.

• Bröllopstokiig

Morning mornig!

Ja fy fabian vad jag åt våfflor i går, tyckte hela jag luktade våffelmix och os när jag kom hem. Funderade på att ta en promenad för att få ner lite våfflor i tarmarna, men jag var så trött och mätt, så jag knäppte upp brallorna och lade mig på soffan! Men tyvärr gick jag inte upp något... men det kommer säkert snart....

Sweet! Grattis till att du har fått böjj, lovely!
    Muggles: Jag kissade jätte mycket runt vecka 9-10, så det är ganska normalt, men jag måste säga att 4 ggr har inte ens jag lyckats med

Tusen tack för igår, så himla mysigt att sitta och tugga både med er o på maten

• Bröllopstokiig

Koko: Stor kram till dig gumman, men som vi sa igår så kommer det ju vara på gång förhoppningsvis redan i april/maj! Underbart! Tänk du kanske får tvillingar med! Lyckos! Eller?

Snartis: Jag satt uppe och såg Cold Mountain jag med och reflekterade över att det ´gick på den enda gången de fick till det... sen satt jag och lipade hela tiden i slutet och sa till maken att vi måsta vara såååå snälla mot varandra. Hormoner eller???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???