När märker man av att man är...GRAVID???
Rosenbarn eller vårtsvin... Valet var lätt! :) Inga japanska piller för mig! ;)
Rosenbarn eller vårtsvin... Valet var lätt! :) Inga japanska piller för mig! ;)
Nä, hörni! Nu rär det läggdags i Japan. Ha det så kul resten av dagen!!
Förresten, Eden, var pluggar du nånstans? och till vad? Jag är nyfiken av mig! :)
Hörni pervon! ;)
Hur går det egentligen för BIM-arna?
Jag har så tråkigt i min exil att jag behöver lite goda nyheter så att jag åtminstone kan vara glad för någon annans skull...
Ingen som kan plussa lite kanske??? :)
Aha FruLlan, det är en monark alltså? Jag trodde det var en tuk-tuk! ;)
Då ÄL:ar vi ungefär samtidigt dårå... Hoppas det går bättre för dig än för mig! :(
Och jodå, stå för all del lite på händer, då blir jag lite gladare! Lovar! ;)
Koko, trist som tusan! Jag håller med om att man letar symptom och känner efter som aldrig förr... Det är nästan lite skönt att inte ens behöva bry sig den här gången. Jag _VET_ att jag inte är/blir gravid denna ÄL, så jag behöver inte bry mig och illamående och ont i bröna...
Tack FruLlan, det funkade! :) :) :) ;)
Tänk om man kunde bestämma själv när man ville ha ÄL. Mycket mer praktiskt! Då skulle man ju kunna tajma in det till en helg där man har tid med Mannen och man befinner sig båda två på samma plats! Skitsmart, varför har ingen designat det så istället????
Jag ska trösta mig med sake istället! Man kan köpa sake portionsförpackad i ett glas med alu-folieförslutning i vilken affär som helst här! Det kanske är något att prova???
Lapinette, så synd att du inte kunde komma!! Jag är i utkanten av Tokyo nu! Hade ju varit häftigt att kunna träffas på den här sidan jorden! :)
Var bor din far?
FruLlan, jag gör en notering: Inte stå på huvudet när man är bakis! Den ligger högt upp på prio-listan, samma nivå som "inte stoppa köttbullar i näsan! ;)
Lapinette, jag vet inte riktigt var det ligger, men jag känner igen det så det kan inte vara så värst långt bort.
Japan är rätt trevligt så här års. Ganska varmt, förra veckan klarade man sig utan jacka även på kvällen, nu bara mitt på dagen, och sol har vi haft hela tiden jag har varit här!
Ska ni åka en annan gång eller ska ni åka till annat ställe på bröllopsresan?
Hahahaha Lapinette, jag är _i_ Kanagawa nu! :) Det är en omräde stort som en kommun ungefär och labbet där jag jobbar ligger i ena änden av området :)
Ja FruLlan, visst är det skönt att få veta bäst ibland! ;)
Så slipper jag pröva imorgon bitti när jag har druckit alldeles för många portionsförpackningar av Sake! :)