När märker man av att man är...GRAVID???
ooooiiiih fruSofia hoppas plusset blir starkare! *håller tummar och tår*
ooooiiiih fruSofia hoppas plusset blir starkare! *håller tummar och tår*
nenne på g igen, mensen är ÖVER! WOOOHOOOOOOO!!!!!
min cykel har bara blivit längre, hela 33 dagar, fast själva mensperioden har blivit kortare så det kanske jämnar ut sig . När jag var yngre var den en hel vecka, men efter att jag började med p-piller ohc slutade med det efter 5 år så har jag 2-3 dagar sen är det bara lite brunt någon dag till.
Snart så....
ömma tuttar... hmmm
Yrsel....?!?!??!?!
kan det vara...????? När har du BIM???
snart så...
spännande!!!!
jaaaa skärgårdsbruden!!!!! HOppas, hoppas, hoppas!!!!!! (f'låt, missade att läsa ditt inlägg... )
Mindre
ja.
Visst blir man trött???? Gissa om frågorna haglar efterom vi både gifte oss OCH köpte en Volvo V70 inom två veckor. Jag erkänner, jag hade också misstänkt en graviditet men ÄNDÅÅÅÅÅÅÅååååååå
Mindre
du får säga som det är. Att du har mask. Men det smittar förhoppningsvis inte *slickar av fingrarna och tar en bulle till*
Snart så....
eehehehheheehhhhhtaaaack *suger i sig berömmet*
Mindre
hmm... vi ska på husvisning på tisdag hahahahaha! *kluckar nöjt*
Om vi får barn måste vi nog uppgradera oss till en minibuss, vi är duktiga på att packa... :-s skidor, cyklar, pjäxor, skor, ombyte...och det är min MAN som är bäst på att ta med sig flera par skor. Det ni!
Låter som en skön soffa nuts nuts!
mindre
oooooohhh din fuling 5+1:ade ni imorse!! OMG! HAAHHA! LYLLO DIG! JAg vill också muffapuffa!!