När märker man av att man är...GRAVID???
Vad säger ni tjejer ska dagskiftet ta 3000
antar ni utmaningen
Vad säger ni tjejer ska dagskiftet ta 3000
antar ni utmaningen
ha ha ha
glömde ju att jag sitter håär helt själv....
vilken attans tur att jag har multippla personligheter som kan skriva meddelanden till vanadra
vulva här
åhhhhhhhhhhhhhh igår var det så tråkigt, det hände ingenting i mig....
fy vad livet är trist
äggledaren här
ohhhhhhhhhhhhhhhhhh missades att befrukta ägget i mig denna månad också...
jaha bara att vänta på nästa månad då...
livmodern här
nähä...när i helvetet ska det komma något och fastna på min vägg
fy vad tråkigt det är att vänta
usch måste skaffa mig en annan hobby än att vänta på foster ....
knyppling
nu petar fruLlan bort de andra personligehterna och blir sig själv...
AM
ta för guds skull INTE Fanny!!!!!!!!!!!!
tänk på att engelska än mer kommer att vara världsspråk i framtiden. och vem faaan vill presentera sig som fi*tta för folk utomlands??????
För att fortsätta prata med mig själv så....
För mig kommer det att vara ganska viktigt att ta ett namn som i allafall fungerar på engelska. har själv ett namn som inte en kotte utomlands(england) kan uttala. inte för att det gjort något, skrattar mest. men när man var på språkresa i åttan var det inte så kul.
Själv vill jag också ha ett namn som INTE alla andra heter och som man helst har någon liten relation till.
det som är väldigt tråkigt är att min morfars namn som jag älskar och gärna skulle döpa min son till. Ja det namnets smeknamn blir APA på tyska. Och eftersom jag bott i tyskland och gärna skulle flytta tillbaka så...
fast å andra sidan så finns inte namnet på tyska så dom skulle ju aldrig komma på smeknamnet.
jag är inte heller något fan av långa namn som ALLA hittar ¨på smeknamn till. Nej jag gillar korta namn.
vad är vitsen med att heta charlotta om ingen kallar en för det utan Lotta eller Challe? Då kunde man ju hetat det...
vickan hej
För att fortsätta på namn man inte vet vad det betyder.
Pia betyder tydligen också Fi*tta fast på spanska eller portugisiska...
fast det är klart man kan ju inte leta efter ett namns Betydelse på ALLA språk.
Men engelska känns ju angeläget.
hejsan
snarties ohhhhhhhhhhh vi kommer sakna dig
hälsa kunden och kick ass
ljuvlig by the way
det glömde jag ju
MEN
det låter som om det är ett stoooooooooort fett pluss på gång för dig. Du verkar så övertygad så jag tror absolut inte att det är bara inbillning!!!!
Hoppas och låt oss veta hur det går. Håller tummar och tår