När märker man av att man är...GRAVID???
dessutom var jag jätte full igår
men jag vill också vara full idag
dessutom var jag jätte full igår
men jag vill också vara full idag
hejsan
kikar in en snabbis för att kolla om cicci är tillbaka och har klarat av VUL. Jag börjar få kramp av tumm-hållande
hoppas allt ät bra!
GRATTIS cicci
Gud vad skönt!!!!!!!!!
Nu kan du ta och inse att du är gra vid på rikigt och att allt är bra.
Wow vilken häftig grej det måste vara att se ett litet hjärta picka inuti en. Fy vad häftigt. Den dagen längtar jag efter...alltså den dagen man får sitt eget barns hjärta picka.
Men å vad skönt det måste vara!
Jag ska ta ett glas RIKTIG glögg i kväll och skåla för din lilla pickare
vi kanske ska kalla honom picken
ha ha ha
lagom porrigt namn
hur haru re me picken cicci
växer den?
det brukar pickar göra
cicci: nja är vel inte helt säker på att det är en kille...men vi får se.
han eller hon är vår lilla pick i allafall
Eftersom vi följt avlandet av picken i tråden så är det vår lilla trådbebis. Jag hoppas att det är okej att "dela" honom med oss
oms: japp har inte haft tid att vara på BT idag och den lilla tid jag haft satsades på cicci raringen som varit orolig. Det var en viktig dag som resulterat i kort på picken
HURRA!!!!!!
ha ha ha
snacka om porrbilder
kort på picken
måste kila pussssss
hejsan tjejer
Nu har jag landat i hålan...
sweet fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vilken bra dikt!!!!! Du är ju västa bästa poeten Hur kul som helst!
mindre: Hur kan du ha BIM nästa helg vi hade ju ÄL samma helg för snart 2 veckor sedan... detsamma gällde vel för Nenne.
Har ni längre cykler än 28 dagar.
Jag är ju dock övertygad om att vi missade ÄL så det är bara att börja förbereda sig för mens
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
dessutom så har jag pms och ont i magen PRECIS som alltid innan mens.
SÅ det är nog bara att inse fakta för min del att mensen är på väg. Men faaan vad det bara SKA funka i december. Men HUR????
Jag har ju hela riden vetat om att vi missade ÄL och försökt förbereda mig på mens. Och även fast jag VET att den kommer så kan jag inte låta bli att bli ledsen. VARFÖR kan det inte fungera ?
kram
på er alla!
mindre
Aha jag trodde att vi älade samma helg, men då var ju du helgen efter.
Jag har också försökt föra på tal att maken ska kolla sig. Jag har ju minsann gått till Gyn för att kolla det som kollas kan på mig. Men maken tycker att vi inte försökt så länge så att det inte behövs än.
Vi är väldigt olika när det gäller sånt här. Jag går och kollar mig innan försök ett för att veta, men han väntar tills han måste.
Kanske typiska manligt och kvinnligt.