När märker man av att man är...GRAVID???
ahhhhhh på fredag tar vi in julgranen och pyntar utav bara helve*te
mycket glögg ska jag dricka dessutom
ahhhhhh på fredag tar vi in julgranen och pyntar utav bara helve*te
mycket glögg ska jag dricka dessutom
orsaken till att vi tar in gran vid första advent är för att vi dels firar första advent hela helgen hos oss med familjer, och då är det tradition med gran. Men dessutom så är vi alltid brotresta innan/under/efter jul, och då kan vi alltså inte ha gran.
så då får man lösa granproblemet med att ta in den första advent . för gran MÅSTE man ju ha
men när vi firar jul (hos familjer) ja då åker inte granen in förräns dagen innan julafton.
äsch ni kommer vara lite på sniskan själv så ni kommer inte se att kakorna är lite skruvade
mmmm gott med lussebullar
Här på jobbet är det någon som har vrålbakat saffransbröd så det har bjudits på hela dagen.
men en annan kan ju inte äta...
puss på er
ska bara få iväg lite rapporter sen drar jag hem från jobbet
eller hem och hem
till hotellet.
puss
morrn morrn i tråden
och god natt sweet
hoppas att allt är bra med alla.
Själv har jag knappt sovit alls... efter 10,5 timmar borta från jobbet är man tillbaka igen och sova...ja det blev nog sisådär 5 timmar. Grattis!
Japp pigg som en mört...
page, det verkade som du fick svar på dina frågor omnär ÄL kommer igång. Jag har ingen aning om hur lång tid det tog för min att komma igång efter alla år med p-piller då vi inte alls var i barn-producerar stadiet då jag slutade. eller jo, vi visste att det kunde ta tid för kroppen att återhämta sig, därför slutade vi över ett år innan vi började försöka.
Men det där med smärta runt ÄL, så är det ganska vanligt. Jag har märrkt att precis som allt annat så har Min Äl börjar göra mycket ondare sen barnfabriken började. jag vet inte om det är för att jag känner efter mer eller vad det är. men ont gör det. och vissa månader mer än andra.
Mensvärken som hållt sig borta under p-piller åren kom också tillbaka.
Kul värre...
Lycka till!
morrn snartis
Usch stackare har du också genomlidigt en natt ensam i en säng. usch jag avskyr att sova själv. tycker om att ha maken att peta på under natten
sover inte alls bra när jag är själv eller när jag sover på hotell för den delen. Men vad skönt om din gubbe kommer hem tidigt. Själv ska jag åka vid lunch i morgon eftersom vi får släkt invasion och måste städa lite innan.
puss
hurra för mindre och hennes recept!
Hurra för den här tråden
hurra för alla er
hurra för allt stöd härinne
hurra för att det är fredag i morgon
hurra för att åka snopp
hurra för glögg
hurra för att granen åker in i morrn
hurra för att det är första advent på söndag
hurra för att våra familjer kommer i helgen
hurra för sprit
hurra för mat
hurra för helg
hurra för julen
hurra för er igen (ni är bäst)
hurra för pickn
hurra för tråden
hurra för att vi ska bli gravida
men BY FÖR MENS!!!!!!!!!
hej jessie
kul att du dykt upp
födslovikt oroar jag mig inte alls för. Jag vill bara bli gravid!!!!!!!
alla andra frågor känns vääääääääldigt avlägsna.
MEN det är som jessie säger, man vill ju ha ett FRISKT barn. Spricker man lite, men heermin skaparae, det kan man vel ta. Visst inte kul alls, men man vill ju bara vara frisk själv efter förlossningen och att barnet lever och mår bra och är välskapt.
3-4-el´ler5 kilo
ja det blir som det blir.