När märker man av att man är...GRAVID???
Alltså nu börjar jag verkligen undra över var Storasyster är någonstans????
Alltså nu börjar jag verkligen undra över var Storasyster är någonstans????
Och eftersom allla ni andra troligtvis sover er skönhetssömn så är jag ensam här på tråden. Trååååkigt :(
Men undrar ni kanske nu, Har du inget liv människa?!?!?!?!???
Måste du sitta här och babbla med dig själv på en sovane tråd???????
Jo det måste jag nog för vi väntar just nu på att vår matleverans ska komma. Och inann dess vill vi ju inte göra något annat.... ;)
Tjoho nu verkar det som om den är på gång!!!! :)
Och jab knep även 3900!!!
Nu är det bara 100 kvar till 4000!!!!
Shit vad snabbt det gick denna gången! (ja inte som ni tror, nenne o FruLLan! Inte på DET viset!!!)
Herregud, det känns plötsligt som om jag inte är ensam om att "inte ha ngt liv".... ;) :D
Självklart är det inte någon ny som heter Jab som knep inlägg 3900 utan JAG!!!!
Förresten kan jag meddela att jag gjorde en ny kiss-sticka på vår "båstoalett" idag efter att jag snackat om detta här med er. Det gick bra även denna gång, fast ingen böj i sikte än. Men jag tror det är på g. Så man får väl hoppa på mannen senare ikväll. Efter att varubudet gått...
Ttttaaaaatttatatatttaarrrarararttatttaaaa!!!!!
En FANFAR till er tjejer!
4000 inlägg!!!! Jag är imponerad av vår insats!
ER insats just nu då eftersom det var ni som lyckades knappa in den magiska siffran! :)
Tittar bara in lite snabbt här nu.
Ska springa iväg till jobbet och idag är det mycket att göra så jag vet fasiken inte om jag hinner hänga här någe mer :(
Jaja, iallafall så blev det Brandstångsåkande igår. :D Hoppas på böj (bend??) idag men än har man inte gjort sin kiss-sticks-test så jag vet inte säkert.
Kul Vänner-fan med en rapport o uppdatering!
Och Koko, det känns bra att fått ett livstecken från dig även om det verkar lite deppigt just nu med sjukdom och skengraviditet. men jag håller alla tummar o tår för din undersökning.