Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Japp Nenne nu är jag här men missade 4000 denna gången.
    jaja, inte lätt när ni tar denna milstolpe såhär dags på dygnet. klart enklare för mig när det var svensk natt....

Men nu måste jag rusa iväg ut i regnet (buhu ska regna hela da´n). Fast det är sjukt varmt här. Redan 18 grader!!!!
    igår var det dryga 20!!!! Man fattar inte!!!!! men det är faktiskt ganska skönt, även om jag annars gillar krispiga frostiga dagar med mycket sol!

Tjingeling!

• sweetstreet

WOW!!!!!!!

GRATTIS Lollan!!!!!! :)

Helt otroligt! Decembers första plus då´rå!!

Och kanske är det Snartis tur snart. Jag, menar aladåber mellan ÄL o BIM. Håller med Moppy att det börjar lukta plus där!!!!!!! :)

• sweetstreet

Och det där med aladåber.
    Ja min man tycker det är jätteäckligt att vi kallar det aladåb.

Han fattar inte det.

Tycker det låter som om vi får ett stycke kött i brallan varje månad... ;)

Haha! Jag försökte uppmuntra honom genom att glatt säga "NÄÄÄÄ, självklart är det bara en jättestor dallrande slemklump!" Hm han tyckte inte det verkade mycket trevligare det.... konstigt....?! :D

• sweetstreet

Kött i brallan förresten. Det är vill i mufsen man vill ha ett stycke kött eller???? Hehehehe!!! :D :D :D

• sweetstreet

Nu märker jag att jag är ensam på tråden så jag gissar att alla är och gör roligare saker.

Ha nu en riktigt skön advent med mycket glögg och peppisar!

:)

• sweetstreet

September! Haha! :D

Jag det är inte lätt att hålla tungan rätt i mun efter lite vin! ;)

Eller snarare fingrarna rätt på tangentbordet...

• sweetstreet

Jag lyckas alltid med att göra en massa skrivfel eftersom jag tydligen sluddrar väldigt på tangenterna...! ;)

Och det UTAN att ha druckit något alkoholhaltigt alls!

• sweetstreet

Lollan,

tänkte även höra lite med dig ang era försök.
    Själv ska jag just påbörja nummer 4.

Har ni försökt "aktivt" fem gånger eller har det varit mer sporadiskt?
    Med aktivt menar jag att ni har haft koll på ÄL och försökt extra mycket just kring ÄLen?

• sweetstreet

Lollan,

4 gånger bara! Oj!
    Men när runt ÄL var det?
    Minns du?
    Typ samma dag du fick böj på stickan, någon dag innan, efter?

• sweetstreet

Jessie,
    Kul att du är inne på tråden igen!! Känns som det var en stund sedan. Men jag kan ha fel också för jag tycker dagarna springer iväg och här har det ju skriivits i en takt som kan få en gepard att verka långsamt lunkande. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???