När märker man av att man är...GRAVID???
Mindre
det här kanske vi har diskuterat förut... men gifte du dig i Falun?!?
Mindre
det här kanske vi har diskuterat förut... men gifte du dig i Falun?!?
ah... såg i en annan tråd att du hade samma frisör som mig nämligen. Nu ska jag sluta vara Sherlock.
_koko_
ja, vi drar nog igång i mitten på maj igen, dammar av pistolen och provksjuter i soffan innan vi går på det tunga artilleriet med Bisolvon, RR och spermiecentrifug till sommaren.
Mindre
ooh jag skulle kunna flytta dit bara för att kunna klippa mig hos henne.
Det är inte många frisörer som har fattat hur mitt hår funkar.
frullan!
har ni hittat någon kompis? En färgglad, ådrig, snurrande pryl som går på batteri eller vad blev det?!?!
Jag måste handla NU! OH vad glad han skulle bli!
MIndre!
ååh jag har också en delfin men den är lite läskig. Men tror inte det är samma. Den jag har är liten och lila, sitter fast på en ring (som ska träs på bananen) och sen fladdrar näbben så det nästan gör ont. Finns i flera olika hastigheter. Vi skrattade så vi grät när han hade den på sig. .-D
CiiciL
OMG Kan det bli bättre?!?!? Måste dit IDAG! HEHEHEHEH!!!
jag kan göra en hel hög med statyer, för jag gillar den oavsett hårdhetsgrad. *fnissar förtjust* pillePILL!!
MIndre
aaah men då vet jag vilken det är. Blir det alltså succé med nosen? Har kollat på en sån.
Det finns ju en ljusgrön som ser ut som en mullvad som håller i en blomma också. *s* Mycket som blev det nu...
men herregud jag låter ju helt desperat.... *suckar*
Jag har världens bäste man! Igår skulle jag ha brunch för mina vänner som jag var ut med i lördags, innan de åkte hem till Dalarna (de sov hos en annan kompis). Då gick han upp tidigt för att baka bröd, fixade och donade och gjorde fruktsallad, hällde yoghurt och honung i fina glas till och åkte och hämtade dem eftersom de inte var i körbart skick. Sen åt han i vardagsrummet.