Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

ta inlägg

• nu är jag fruL

jag är en skendräktig tönt

• nu är jag fruL

ja det är det absolut jääääävla värsta som finns. Att sitta och vänta. Det känns som helt bortkastad tid.
    Och eftersom jag känner mig otroligt säker på att vi missade ÄL så känns det ÄNNU mer onödigt att vänta på mens. jag vill att den ska vara klar så att jag kan börja förbereda ÄL.
    Uschj vänta är inte min grej.

• nu är jag fruL

lapinette:
    Skönt att det i alla fall såg bra 8ut hos gyn. Då kan man ju i allafall hoppas.
    Fast sen håler jag med cicci. Jag kommer döööööööö om det tar 2 år
    fast det är klart...så lätt kolar man vel inte...

men usch vad treist det skulle vara

• nu är jag fruL

Godmorgon swetan
    jag och min kropp är absolut inte synkade nuförtiden! den lever helt sitt liv och jag mitt.
    Jag är dessutom rätt osams med min kropp som jag tycker ljuger och lurar mig. Sånt gillar inte jag.

jag har aldrig gjort trådtest. Men jag tycker att flytningar osv kan komma lite när som. Jag skulle verkligen köra med stickor. Jag tror INTE att du missat ÄL. Visst den kan komma några dagar tidigare, men inte en vecka. Näe det verkar för mycket.
    Så den kommer nog till helgen ska du se.
    Pippa på

• nu är jag fruL

cicci.
    vilken ful jä'vlarns kärring
    sorry att jag säger det, men sånt där är så hiomla fult tycker jag.
    Okej visst är han hennes son och hon vill ge allt till honom. Men att markera och vara som en tonåring... när löjligt.
    Tur att han ger dig hälften ändå

• nu är jag fruL

vill ni höra mitt senast inbillade symptom?

en brännande känsla i bröstvårtorna

sen att det är precis samma som jag hade förut då jagb köpte en för liten BH ( ja det är möjligt!!!!! ) så att det inte heller denna gång är grav symptom...
    ja det är en annan sak.
    Min kropp har som sport att lura mig på alla sätt...

• nu är jag fruL

sweet: Jag håller helt med.
    tycker att det är helt värdelöst. Köper julklappar till maken och syskonbarnen. resten skiter jag i. Alla får köpa det de verkligen vill ha det är ju bättre. Det är precis som du skriver. Man bytrer ju bara pengar.

Fast svärmor måste få klapp för sånt är så otroligt viktigt för henne. och hon blir glad över vad som helst. Det är verkligen tanken som räknas för henne.
    Hon skulle nog bli glad för ett använt ÄL test

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???