Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Men Jessie, gumman.
    Det lät inte så bra. Att du känt dig nere och låg ett tag menar jag. Kanske är det säsongen. November o höstrusk o mörker i Sverige brukar ju lätt kunna ha den inverkan på de flesta. Hoppas verkligen det börjar kännas bättre för dig nu.

Jag förstår att ni inte vill ha barn så det blir en så dålig timing med er indienresa även om jag också fattar att det kan kännas lite bakvänt att börja skydda sig när man är i gång med bebisfabriken.

Men SJÄLVKLART ska du fortsätta hänga här med oss!!!! :)
    Det hoppas vi verkligen att du gör!!

• sweetstreet

FruLLan lilla,

Deppigt deppigt. Varje gång så hoppas man ju trots att man ibland "borde veta bättre", jag vet.... suck!
    Men jag hoppas att du kommer över mensdeppet fortare denna gången eftersom du ju hela tiden trott att det inte var ÄL.

Kramar till dig!!!!!!

• sweetstreet

Det är ju så himla knasigt. Jag tror banne mig att man skulle kunna börja hoppas en månad även om man knappt haft 6 alls. Helt sjukt!!! Men hoppet ligger där under ytan och liksom sjuder ändå. och då blir man ju så himla ledsen sen när det visar sig att det inte alls var som man hoppades.

• sweetstreet

Hoppas ändå att glöggkranen under manteln fungerar bra! ;)

• sweetstreet

Själv har jag konstiga känningar i bröstvårtorna!
    FruLLan jag tror dina brinnande bröst liksom smittat av sig på mig....?????
    Fast på mig är det just bara bröstvårtorna som liksom bränner. Skitkonstigt.
    Kan inte ens kalla det symptom eftersom jag ju precis har ÄLat (typ igår) och jag började känna detta redan i fredags. Jätteknasigt! Kanske hänger det ihop med min ÄL?????

• sweetstreet

Nenne?
    Heter uppföljaren på din hårdrockslåt möjligtvis
    "Burning Nipples"??? :D

• sweetstreet

nej tjejer,
    nu sitter jag här och tjattrar med mig själv igen vilket knappast gör någon gladare. Så jag tror jag ska fica mig lite frukost istället. :)

• sweetstreet

Hejsan Koko!!!

Vad kul att du är inne och skriver lite! :) :) :)

Det har varit lite tomt på tråden när du varit borta så mycket. Skönt att höra att du mår bättre nu. Lite halsbränna kanske bara är bra att träna på vetja, eftersom det ju verkar vara ganska vanligt under graviditeter ;)

Jag håller verkligen alla fingrar och tår för dig nu till veckan när du ska på din undersökning!
    Måste ändå kännas bra att du får kolla upp allt ordentligt nu. Särskilt med tanke på din skengraviditet...

• sweetstreet

Förresten kan jag ju berätta att mitt julpyssel igår var väldigt mysigt. men det blev inte alls riktigt som jag hade tänkt mig.

Är det väldigt svenskt att julpyssla????

För alla som kom på pysslet var från andra länder (både i Europa men även från USA såklart) och det slutade med att vi alla drack en MASSA glögg (hemgjordsom jag o min man gjorde innan och som faktiskt blev jättegod!) och ingen pysslade riktigt. Förutom jag och en av tjejerna som sedan bakade pepparkakor (jag hade gjort degen dagen innan). men hon skulle också ha bakat julkakor, men det visade sig att hon redan bakat klart dem hemma för hon ville inte "störa min bakning" eftersom vi ju då skulle behöva samsas om ugnen.
    Tja, det var ju iofs väldigt omtänksamt, men det är ju liksom DET som är grejen med att julpyssla ihop eller??
    Alla andra som kom hade med sig kakor och godis som de köpt. Jättegulligt, men som sagt kanske inte så "pyssligt"?
    Jaja, det var ialalfall en jättemysig dagt så jag klagar inte! Men jag drack så mycket glögg och åt så mycket pepparkaksdeg att magen blev jätteskum på kvällen.
    Var tvungen att äta rejält med sushi för att balanser upp allt sött med lite salt! ;)

• sweetstreet

Kan brännande bröstvårtor kanske orsakas av för mycket glögg och pepparkaksdeg???????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???