Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Snart så - det blir julinspirerad spinning imorgon. Om jag får musiken att låta ok.

Det kan inte vara så att dina aladåber är någon form av graviditetsflytningar?? Tänk om...!!!!

• Liten med Mindre

Av jullåtar menar du?

Last Christmas
    Ritch Rap - rivig mix, men den är lite för snabb, får nog byta
    Nu e det jul igen
    Christmas rap - en rappig mix till
    Frosty the snowman, gungi rockversion
    Mer jul

Sen lite rock, house och trancemusik.

Tror det blir lite slitigt, julmusik är ofta fasligt snabb. Får väl hälla glögg eller must i vattenflaskan för extra energi. :)

• Liten med Mindre

Nja, tomteluva och glitter får nog avvakta. Hade det varit julafton eller lucia så. :)

Kliar så fasligt också.

*river i håret* Glitter kliar vid bara tanken.

• Liten med Mindre

Löss med glitter??

Får tvätta bort lössen och glittret ikväll ihop med all massageolja som kommer hamna i håret under dagen.

Skämma-bort-dag med massage och naprapat. Allt för att bli återställd fysisk och psykiskt så jag kan hoppa på min gubbe igen. :D

• Liten med Mindre

Jag fick nog alltid vara tärna - utom på dagis. :( Alltid någon som var längre eller sötare eller populärare.

Undrar om jag skulle leta upp den gamla kronan och lussa för maken på lucia, som upptakt till nästa ÄL. :)

• Liten med Mindre

Längden på särken spelar väl ingen roll för en lucia väl?

• Liten med Mindre

Den enda bollsport jag tyckte var kul i skolan var spökboll. Men ultimate frisbee var skoj med. Kan inte bebbarna få kasta frisbee?

:?

• Liten med Mindre

Hmm, glömde att brännboll, pingis, basket och landbany är bollsporter. Lite skoj det med.

• Liten med Mindre

Usch vad hemskt Frullan - att de inte vill hjälpa dig. :( Idioter!!!

Blir så arg när byråkratin ställer till det.

• Liten med Mindre

Är alla och äter lunch nu?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???