Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag känner mig nog ungefär som du Jessie, lätt illamående / klump i halsen, mens-molande i magen, bubblig i magen, ont i brösten.

Trodde boobsen skulle sluta göra ont under helgen, som de gjort de sista månaderna. Givetvis tog de ny fart istället. *muttrar*

• Liten med Mindre

Jag ska ha mens på fredag - då är det 28 dagar sen senast. Men det kändes som om ÄL var tidigare denna månad, så det kan ju även mensen vara.

• Liten med Mindre

Kan kanske få ihop det måndag 11 också. Det vore ju ovanligt att det hände något skoj en måndag.

• Liten med Mindre

Jag tror FruL sitter och trycker under manteln. Men de inredde med säng och glöggkran och Snartis fina kuddar förra veckan - så du kan nog krypa in du också.

Håll bara en plats för mig till i slutet på veckan.

• Liten med Mindre

Ni får gärna sticka ut huvudet och prata med oss andra också emellanåt, så att vi vet att ni klarar er.

Jättetrist att du fick eländiga mensen du med Frejis. :(

• Liten med Mindre

Jag tror jag såg att Lollan79 (?) fick ett pluss någon gång före helgen. Eller missförstod jag?

Annars är det ont om pluss.

• Liten med Mindre

Så, vem vill med på måndag?

_koko_
    Mindre
    CicciL (har jag för mig)
    Frejis
    Snart så

Någon annan får gärna ge förslag på var. Bar? Café? Restaurang?

Gissar att jag blir kinkig om det blir sent och jag inte får något att äta.
    (Pasta på Linguini någon?)

• Liten med Mindre

Åhh...en massa fart i tråden när jag jobbat!!!

Vilket fint namn A.M.! Bra jobbat! Att vi inte kom på det under alla våra försök här. :)

koko - Mindre har försökt i 5 månader, snart börjar 6.

Angående dejt, det finns ett creperi vid Medborgarplatsen också, ifall det skulle locka mer än hamburgare. Fast jag klarar det mesta utom McDonalds.

Cicci - börjar förstå ditt pappersmuffande. Letar hela tiden efter det där som ska få mig att tappa hoppen för 5:e försöket också. Snart kommer det och säger "Pilutta dig som trodde det var nåt va!!"
    :(

• Liten med Mindre

Det kan bli lite tajt med tiden en måndagkväll Sweetstreet. Annars skulle det varit skoj. :)

• Liten med Mindre

koko - kastade kläderna i juni efter bröllopet. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???