Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Hoppas att ni får något gott. :)

• Liten med Mindre

Tugga ordentligt!

Drick inte förrän efter maten.

• Liten med Mindre

Nu ska jag försöka att äntligen...

• Liten med Mindre

Få en fin siffra i protokollet.

• Liten med Mindre

Trodde jag skulle få 4500???

• Liten med Mindre

JAA - Hurra för mig! Vad jag är bra! :)

Vi hörs om en stund!

• Liten med Mindre

Vad skönt att de tog väl hand om dig koko!!
    Det gör mycket att känna sig säker.

• Liten med Mindre

Åhh - är både nyfiken och avundsjuk på dig Snartis, som har någon form av positivt symptom.

Hålller tummen av bara den!

För mig så droppar det vidare (rött och inte brunt eller gele), och syndafallet kommer nog imorgon - precis som vanligt. :(

Nästa vecka ska det inhandlas ÄL-stickor, leksaker och starkvinsglögg. :D

• Liten med Mindre

Nenne - definitivt en av mina orosmoment. Detta att inte få tid eller orka ha tid för varandra.

Vi har så svårt med tid och prioriteringar ändå - känns som att jag aldrig är hemma. Men samtidigt känns det som att jag aldrig gör något... förvirrat.

Hur skulle detta gå med en liten bebis som ska få uppmärksamhet också???

• Liten med Mindre

Nenne,

Själv inbillar jag mig att alla andra alltid har koll på tid och kalendrar, hinner med släktmiddagar, shoppingluncher, museibesök, träning och afterwork, samt renovering, städning och tvättning utan att höja på ögonbrynen.

Inser ju att så inte är fallet - men det ser ut som att alla lyckas. Utom möjligen jag som känner mig som en våt vante och helst vill ligga hemma och flämta.

Antar att jag faktiskt får ligga och flämta hemma med min bebis när den kommer. Så det kanske är ett sätt att tvinga sig att varva ner???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???