Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Sweet - vad jobbigt att magen känns mindre. För jag vet ju hur mindre-mage känns. :( Uppblåst, mullrig, mensig, sugen på godis och lussebullar.

Lider med dig. ;)

• Liten med Mindre

Jag skaffar nog tester och börjar när det känns slemmigt. :)

• Liten med Mindre

Alla vet väl att plus luktar hästskit! Det har ju Cicci talat om. Luktar det verkligen häst ända till dig Sweet?

Känner inget - för här eldar de gummi eller nåt.

• Liten med Mindre

Men de eldar på andra sidan vattnet - så jag är oskyldig!!!

:p

• Liten med Mindre

Hade jag vetat vad jag vet nu så känns det som om allt gummi vi någonsin använt var totalt onödigt.

Tänk vad skoj vi kunde haft!!! (bara att inse att lite av spontaniteten försvinner med gummi)

• Liten med Mindre

INTE tjuvkika Sweet!!!

*rodnar och håller för lådan*

Jag som höll på att testa mina pyromangener ifall att vi någon gång föder fram en liten med pyro-anlag. Kan vara bra att se vem de kommer ifrån - vem som får städa...

• Liten med Mindre

Yoghurtmugg om jag får be... :)

• Liten med Mindre

Eftersom jag blev avslöjad, så har jag nog inga bra pyromananlag. Så jag kommer alltid att vara oskyldig.

Och alla vet ändå att min man är ett busfrö i vuxen kropp. Så han får nog skulden ändå. :D

• Liten med Mindre

Men, jag var ju tvungen att försöka luras lite i alla fall - därav vattnet

• Liten med Mindre

Spring till jobbet nu!

Kom förresten på att det inte kan vara jag som eldar gummi. För sånt har jag inte i skrivbordslådan. Varken suddgummi eller annat gummi (finns ingen anledning alls till det på mitt jobb).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???