• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Storasyster - min japanska är otorligt begränsad. Kan dock många japanska barnsånger. Kan du prata japanska?

muggles - du testade säkert för tidigt. När är det du har BIM. Jag har imorgon eller på onsdag och jag tror bestämt att den är på G. Den enda symptom jag har haft är otroligt mycket flytningar (om man nu har det vid graviditet???).

• Lapinette

Muggles - lider med dig! Imorgon är det nog jag som ligger och gråter fast jag har sagt att jag sagt att denna gång ska vi inte ens försöka.

• Lapinette

Storasystern - kunde inte gå in i helgen då det tar Tele2 4-6 veckor att flytta vårt abonnemang. Grrr.... Fast å andra sidan har inte haft tid att surfa då det varit totalt fokus på sovrumsrenovering. Måste ju ha det fint där så det blir några barn tillverkade .

• Lapinette

BrudSommar2006 - här har du en BIMare...imorgon eller på onsdag. Så då kommer jag in här och skriker ut min ilska. Jag menar, varför skulle det ha tagit denna månad mitt uppe i en stressig flytt om det inte har tagit tidigare? Har inga som helst förhoppningar men vet att jag ändå kommer att bli besviken.

• Lapinette

Var rädd om huvudet...du kanske behöver det i framtiden, vem vet?!

• Lapinette

Snart så.... visst det är BIM för mig men jag känner mig verkligen så där låg som jag brukar göra vid mens. Dessutom är jag förkyld IGEN!.. vilket jag kollade i kalendern och det har jag blivit varje gång vid mens de sen september. Blääää!!! Så idag är det min tur att vara låg.

• Lapinette

muggles - ha det så skönt i värmen. Snacka om att det skulle vara välbehövligt. Kollade in väderprognosen och den visar regn och ca 8 grader ända fram till lördag. Tjohoooo, vad man blir uppåt av lite regn (NOT!).

• Lapinette

Moppy - välkomment tillbaka! Och visst ska man ha respekt för det är med barn. Jag har själv alltid sagt att jag vill "försöka" dvs aldrig tagit för givet att vi kan. Men självfallet hoppas vi och nu har det gått 6 månader sedan vårt bröllop (igår).

• Lapinette

Jessie76 - nästäppa = gravid, då skulle jag definitivt ha varit gravid sen i september .

Snart så - har inga sympton alls förutom att jag har haft ovanligt mycket flytningar men det kanske beror på att jag testat lite Bisolvon mot min förkylning. Sympton gällande mens är att jag är just förkyld igen vilket jag verkar vara varje gång vid mens samt att jag känner mig hängig, lite nere...fast å andra sidan kan det också vara vädret. M a o jag har ingen som helst aning?!!! Men jag tror inte att jag är gravid.

• Lapinette

Moppy - jag idag eller imorgon! Vet inte om det är någon annan som är i samma fas som mig förutom Muggles som fick sin i helgen.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???