När märker man av att man är...GRAVID???
Jo och den berömda amningskoman har man ju hört talas om. Hu!
Om det blir värre än vad det är normalt kan det ju bli lite väl "dimmigt" ett tag är jag rädd. :D
Jo och den berömda amningskoman har man ju hört talas om. Hu!
Om det blir värre än vad det är normalt kan det ju bli lite väl "dimmigt" ett tag är jag rädd. :D
VA! Förstår du inte FruLLan!!!!!!!
Nä det såklart, du var ju lite korkad eller hur var det?! ;)
Hehe, nej du ser, det går inte att sluta halka på tangentbordet. Kanske borde jag skaffa dubbfingrar???? :D
Gör du alldeles rätt i! Varm choklad lät mysigt!
Jag vill också....
Fast med tanke på temperaturen här kanske det vore bätre med någon kall dryck...
Glöm inte stänga av brandlarmet innan du dricker FruL!!!! ;)
Annars kasnke det bli kaotiskt på hotellet....
Haha! Vickan!
Nejdå det har du definitivt inte. :) Om du har läst lite i vår förra tråd (starten til denna kan man väl säga) så inser du nog att de flesta här berättar alla möjliga detaljer om både det ena och det andra!! :D :D
Själv sitter jag med 6 timmars tidsskillnad så jag är inte alltid lika flitig eftersom jag jobbar när ni har kväll... :(
Nu är det snart lunch! Mums!!!! :)
Men du får väl hoppa på honom senare ikväll när han tränat klart! :)
Victoria80
Jag bor i NYC, närmare bestämt på Manhattan. Men jag hänger ändå på den här tråden eftersom den är så otroligt kul!!!!! Internet har verkligen gjort att världen krympt på många sätt. Det är väldigt lätt att ha koll på vad som händer i Sverige nu. Och att ha kontakt med vänner och familj. :)
Lycka till ikväll!!!! ;)
Fast man blir alltid avis när det planeras träffar. Jag skulle så gärna vilja vara med, men det är lite väl långt att flyga till Stockholm bara för en brunch...
Men som sagt, mitt erbjudande står kvar - vi kan ha en träff här när ni vill!!!! :) :) :)
Ajajajajjjjj Muggles
Det lät ooooont!!!!!!!!!!
Hörrni tjejer, jag tror vi kommer kunna ta 5000 galant på denna tråden.
Den har ju endast varit igång ett par dagar och redan är vi uppe i mer än 35o inlägg!!!!! :D
Go Girls!!!! :)
Eh, jag insåg just att det var "bara" 340 inlägg.... :(
Sorry girls, men det är bra jobbat ändå! :)
Såg även att jag skrivit 35o i inlägget innan men menade förstås 350. Fast det var ju ändå fel.