När märker man av att man är...GRAVID???
Jaja, nu sitter jag bara här o pratar med mig själv så det är väl lika bra att jag avslutar.
Jaja, nu sitter jag bara här o pratar med mig själv så det är väl lika bra att jag avslutar.
Cicci!
Grattis!!!!!!
Mindre
jag håller tummarna för att det är plus på g! Men visst, din beskrivning av dunderhosta låter ju faktiskt som att det KAN ha något med flåsandet att göra. (säger detta för att du såklart ska kunna ignorera symptom!! :D )
Nenne
Dina ömmande boops är säkert bara träningsvärk efter att du blåste så höga fanfarer häromdagen när vi nådde 4000 på förra tråden! ;) :D
A.M
Spännande!!! Om det var en liten föraning av att bebben vill ut så lär det väl kanske inte dröja så länge nu! :)
FruL
Jag har också spänd mage... :(
Hm är detta ett symptom???????
Jag tycker också det verkar vara nidis eller så Nenne!!! Jag veeeet att det tjatas om denna nidis här hela tiden ;) men denna gången låter det ju verkligen skumt!!!! :)
Nenne!!!!
Illamående är ett säkert tecken!!!!! :D :D :D
snart så!
vi tänkte lika!!!! :)
Ja ha en skön helg i Dalom nu Mindre!!!! :)
Men känner jag till denna tråden rätt så lär du ha en roman fylld av symptom att läsa när du är tillbaks! ;)
Haha Nenne! Är inte all de sakerna just symptom!!!???!!!! :D ;) :D
Moahahaha!!!!! *asg*
Jag är lite efter!!! :D :D :D
Sidan hade inte uppdaterats så jag var fortfarande inne på dina tidgare saker som huger, kissnödighet och illamående (tror jag det var va?!) :)
Nej än vet jag inget om fula pakethållarmärken i de bakre regionena.. Men vem vet! I vår tråd är ju ALLT möjligt!!! ;)
Så har man kommit upp idag med då!
Hej koko, nu är jag vaken! Och här.
Men jag måste tyvärr fatta mig kort för jag ska sticka till jobbet nu. Men surfar väl in därifrån senare. Fast om "alla" har halvdag så kanske det kommer vara helt tomt här senare då? :(
jaja, hoppas isåfall att ni halvdagare får ne skön helg och jag håller tummarna för en massa plus!!! :)