Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Page: här står lite om utredning (vet inte om det är det du är ute efter men...) www.niomanader.se/content.asp

Jag vet att jag läst en bättre sida men hittar den inte nu. Där stod mer om olika undersökningar.

Generellt tycker jag att männen också ska undersöka sig om ni nu funderar på om det kan vara ngt fel. Vi tjejer är ofta mer pigga på att gå till doktorn och lägga oss under luppen (kanske för att vi är vana vid att gå till gyn?) men det kan ju precis lika gärna vara fel på mannen.

• mugglesfan

Hej sweet! Ja här var det action!
    Jag skulle bara titta in lite kort medan jag "drack igen" efter träningen. Och här sitter jag nu i mina träningskläder (urk!) och stinker. Hmmmm, deja vu, detta har hänt förr...

• mugglesfan

Jag måste förresten in i duschen nu och eg borde jag sitta framför favvoserien CityAkuten (el ER som det heter i USA) alt Kommissarie Lynley. Krock, attans!

• mugglesfan

Mindre: jasså det missade jag (med kortslutningen). Jag letade efter inlägget som var med i tidningen (som var himla roligt skrivet) om när han fick reda på att de äntligen var "gravida" efter alla försök och undersökningar. Men jag hittade det inte tyvärr - det kankse var ngt han skrev speciellt för tidnignen (jag trodde det var hämtat från bloggen).

Page: är det ngn här som INTE skriver om sig själv och sina nojor?! Fortsätt du bara, det är kul...

Sweet: du gav väl upp innan jag hann komma till jobbet. Jag tror inte du behöver fortsätta med tandbortssex nu längre. From nu och några veckor framåt - kör när ni har lust! Vi fortsatte ett par dagar efter böjen men det hade ju ni också gjort - jag tror du har gjort allt rätt. Nu gäller det att ägget och simmarna var med på noterna!

• mugglesfan

Är det inte start september el storaSyrran som BIMar typ imorgon?

• mugglesfan

Jag måste tipsa om en rolig göteborgsblogg (en blogg till alltså). JAg har letat fram en klassiker som handlar om att köpa toapapper:
    bloggfrossa.blogspot.com/2005/12/dagligvarunoja.html
    Numera kan jag inte köpa toapapper utan att tänka på det här...
    Här är en annan som är bra:
    bloggfrossa.blogspot.com/2006/06/omkrd-av-en-senior.html

Det är extra roligt om man kan göteborgsmiljöer men...

Ja just det, var är Nenne ja?!

• mugglesfan

Japp det där med fika var en bra idé!

• mugglesfan

Enda "semestern" som jag har inbokat är en skidresa till Trysil i v5. Inte så häftigt med tanke på att vi alltid brukar åka en vecka till Alperna och åka offpist såhär års. Men i år måste vi spara pengar till möbler till vår nya lägenhet (inflyttning i april), så det fick bli en mini. Dessutom skulle jag inte våga åka offpist nu ändå med tanke på fallrisken. Jag har en tendens att inte kunna ta det lugnt så jag trillar en hel del i offpisten Åker över min förmåga, hellre än bra typ

• mugglesfan

Vart var ni på bröllopsresa Mindre?

Förresten, för ett tag sedan skrev du att din böna ska heta Mindre - varför inte Minst?

• mugglesfan

Grattis Snartis - vad roligt att höra! Vad skönt att allt var fint. Vilken känsla att få se armar och ben sprattla - el såg du det el fick du det berättat för dig? Jag har hört att det är svårt att se vad som är vad på UL...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???