Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hej då cicci
    och picken (som jag fortsätter att skriva )

sweet: du drog INTE alls ner humöret. Jag bara gjorde något så ovanligt som att jobba lite

nej man måste få älta sina upp och nergångar tycker jag. Som vi konstaterat förut. Våra andra kompisar skulle ju knappast orka med tjatet, sen blir det lite för nära med dom... man vill ju vara liiiiiiiiite hemlig.

Usch ska jobba några timmar till.

• nu är jag fruL

hejsan lollan
    Nej tyvvär har det inte vart några pluss sedan ciccis underbara pluss. Sjä'lvklart ska vi hålla tummarna för dig. jag har oxå BIM i helgen men har inte alls några förhoppningar...
    men men kommer mens så gråter vi ihop annars så får vi fira. fast jag skulle bli så chockad av ett pluss att jag förmodligen skulle kola av.

• nu är jag fruL

ja usch
    ALLA verkar vara eller bli gravida hur lätt som helst just nu. ganska deprimerande faktiskt.

jag försökte ta upp frågan med adoption med maken, men han blev nästan sur. han tycker att det är dumt att hålla på att prata om sådant när vi bara hållt på några månader. Han är övertygad om att vi kommer få biologiska barn.

jag kan helt klart tänka mig att adoptera.

• nu är jag fruL

det är bra snartis
    det är det här som ÄR hemma

usch vad jag har mensvärk. Jag tror att den kommer att dyka upp i morgon
    men fy vad mycket tidigare i såna fall. De senaste månaderna har jag fått på söndagar helt jämt och fint.
    fast det är ju klart sååååå tidigt är det ju inte det är ju torsdag i morgon.

• nu är jag fruL

oms
    ja jag vet det. men jag trodde att det gällde när man inte skötte sin allergi utan slarvade. men det är definitivt en sak som skall avhandlas om det dröjer längre och man skall fördöka få hjälp.

vad söt du är som tänkte på det

• nu är jag fruL

skickar en stor blöt smaskig puss till oms raringen

• nu är jag fruL

snartis
    Just hu stor man blir kanske man kan påverka lite själv. Att man spyr hela tiden är nog omöjligt att påverka tyvvär.
    fast det är klart. Min syrra har ju spytt OM hon INTE ätit hela tiden... och då blir man ju ofrivilligt stor så man kanske inte kan styra helt. det är vel ett val man gör: bli stor eller spy. Jag tror jag hellre blir tjock.

Min mor och syster har båda lagt på sig under graviditet. Man får vel se hur ( OM) det blir för en själv.

• nu är jag fruL

bra sagt lapinette
    Friska barn står högst på prio listan.
    Ja direkt efter BARN

• nu är jag fruL

10 kilo är egentligen ingenting med tanke på hur mycket barn, fostervatten, moderkaka osv väger.
    Jag tror man nästan räknar på 5 kilo för sakerna runt barnet.
    sen väger ju barnet några kilo så då har man ju själv egentligen inte ökat i vikt.

• nu är jag fruL

ahhhhh
    men det är vel bara underbart!
    tänk om det vore ens västa last, att man köpte för mycket julsaker !
    Myyyyyyyyyyyyyycket bättre än att röka eller dylikt.
    Vad glad för att du har så hälsosamma brister.

dessutom är julsaker det bästa som finns
    dvs en BRA last

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???