När märker man av att man är...GRAVID???
jessie
Manteln är så fyndigt konstruerad att den ALLTID rymmer alla som vill få plats.
Så kryp in under manteln du. Jag bjuder på starkvinsglögg så kan vi iallafall bli lite luriga i deppet
jessie
Manteln är så fyndigt konstruerad att den ALLTID rymmer alla som vill få plats.
Så kryp in under manteln du. Jag bjuder på starkvinsglögg så kan vi iallafall bli lite luriga i deppet
cicci:
Men gumman då HAR du ju haft symptom
hunger och yrsel är vel TYDLIGA symptom. Men om du är orolig så ring gyn eller BM.
KRAM på dig jag lovar att bebben mår priiiiiiima
Det beror ju på vad du väljer för hatt mindre:
Om du har en keps med CB logga så... ja då tror jag tilloch med den trögaste kille fattar
hejsan mindre
Inte dödar du nån tråd inte.
men kooooooooma har du rätt i
ör så otroligt trött och lite låg...
bröjar känna förtvivlan över graviditetsläget. Usch vilken berg 0ch dalbana det är...
näääääääääääää rå jag är här
jag har bara ätit choklad så jag är bubblig i magen och har lite ont.
Usch att jag är så dum!!!!
jag vet ju att jag inte tål...varför kan jag inte låta bli att äta då?
Nu tog jag ju en ytte pytte tugga...men...det funkade inte ändå
tur att jag ska sova själv i kväll för nu luktar jag spyfluga
mmmm gott med nubbe
vad gör ni i helgen då?
själv ska jag underhålla syrrans ungar så jag kommer behöva åka på hälsohem och vila upop mig sen
nä det var mörk choklad. den är liiiiite bättre
men det funkar inte ändå
hejsan tjejer!!!!!!!!!!!!!
Fy vad ni är flitiga. Shittalainen-.
Här missar man en dag och tjoooo vad med sidor att läsa igen.
Men det hinner jag inte nu och inte i morgon heller förmodligtn.
Livet är lite rörigt just nu. Sitter på tåget hem från möte fast denna gång inte i en håla
jag har BIM på fre eller sön. eftersom vi missade böjen så vet jag inte rikigt. MEN vad jag däremot VET är att jag kommer att få mens.
MEN det känns faktiskt HELT okej. Och nu menr jag det, inte bara försvar för att det ska k'nnas bättre sen.
Visst jag kommer bli ledsen men inte förkrossad när mensen kommer.
Dels pga av vår afrika resa, men även för att jag med största säkerhet ska driva världens roligaste projekt efter jul. Och då vill jag får driva det imål också. Så för denna gång känns allt okej att mensen kommer.
Men vi får se på fredag när den kommer. Jag reserverar deppmanteln för säkerhets skull
jag lyckades snappa upp att cicci spytt GRATTS tokfia
och att snartis träffade böjen GRATTIS!
plusset är ditt denna månad
puss på er alla
nu ankommer tåget centralen och jag ska hem och vrålpippa
har ju varit borta i 6 dagar
hejsan tjejer
Har sjuuuuuuukt mycket att göra
Men jag saknar er såååååååå
så jag bara fick lov att smita in. Men jag hinner inte läsa vad ni skrivit. MEN jag såg att du cicci förmodligen ska på VUL...eller
åh gumman usch du får inte vara orolig!
Vad bra att du kollar upp läget. Man ska inte gå och oroa sig det mår man dåligt av!
MEN jag tror att allt är toppen med din bebis och jag ska hålla allt vad jag kan i tummar och tår för att du ska få lugnande besked i eftermiddag.
Tänk på att det var några år sedan du var gravid så din kropp kan ju reagera lite annorlunda nu utan att något är fel.
Själv har jag mens värk och VET att den är på g. MEN eftersom jag varit inställd på det så är det okej. Jag kör NÄL
saknar er alla
puss
fruLlan