När märker man av att man är...GRAVID???
hejsan sweetan
Näe då inte gått hem... det är 30 mil dit
och det känns just nu jäkligt långt hem till hotellet också....
näe måste jobba ett tag till...
fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
hejsan sweetan
Näe då inte gått hem... det är 30 mil dit
och det känns just nu jäkligt långt hem till hotellet också....
näe måste jobba ett tag till...
fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
sweet
förvirrade inlägg är de enda inlägg jag förstår. kan ha att göra med min förvirrade natur
men du har helt rätt. Jobba är det enda rätta när man är här. det finns liksom inte så extremt mycket annat som lockar... Det är inte som NYC...tyvvärr!½!!!!
kolla vad det stod i en annan tråd...
Gåta o gåta....hehe, har man sex blir det bebis, inte så svårt egentligen
bara så att ni vet.
Jag har tydligen missuppfattar allt, för vi har sex och det blir INTE bebis...
ha ha ha nenne
känner igen den där slöa sido modellen bara för att locka fram simmarna
näe nu tror jag att det är ´dags att förflytta mig till hotellet...
fyyyyyyyyyyyy vad spännande
NOT
Hoppas att morgondagen innebär ett litet pluss eller i allafall massa inlägg
pippa på nu alla. Särskilt ni som ÄLar.
JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
godmprgon i tråden
Japp nu har nattskiftet packat ihop och gått hem för att jaga swimmers ( måste ju vara lite internationell för att sweet ska förstå )
dagskiftet gör entre!
Hmmm undrar om man inte behöver blåställ och hjälm nör man jobbar skift i bebisfabriken. Jag menar det är mycket hårt jobb som ibalnd kan vara lite kladdigt, därav blåstället. Dessutom så är ju jobbet förenat med vissa faror. JAg är åtminstone INTE att leka med när mensjävlahelvetet kommer så därav hjälm.
Hmmm något annat man behöver... ja det skulle ju vara gratis läkemedel då som löneförmån. jag menar alla tester som går åt, bisolvon, RR osv det kostar ju så det vore bra.
Vem är fackman och kan förhandla?
Sweet: wow det lät som om det skulle bli en riktig långkörare den där såpan. Men hoppas att det bara är symptomen som åker ut och inte trådisarna.
Annars, ja jag ser fram emot nästa ÄL, mensen där emellan skulle jag dock gladeligen slippa. Inte föär att det visar att jag inte är gravid, det vet jag redan utan för att det suger att ha mens. Fy faaan.
Fick lite mer skrämsel igår när jag surfade och läste om hur svårt det kan vara för kvinnor som haft äggledarinflammation att får barn. och det har ju jag självklart haft...
ska man ge upp eller ?
eftersom jag sitter här i fabriken helt allena så...
tycker inte jag att det är....
mer än rätt att just JAG...
tar inlägg 2900