Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

lili
    Usch gumman
    men ge inte upp än. det finns ju dom som är låghormonare där det tar lite tid för hormonhalten att stiga så att test ger utslag. Så var det för jessie om jag inte minns fel.
    SÅ fortsätt hoppas lite till.

MEN om mensjäveln kommer så finns det en deppmantel att låna. och vi har alla känt den förtvivlan som mens innebär...så här kan vi stötta.

Jag läste apropå sen mens igår på nån länk till vårdsidor att
    OM man får symptom men mensen kommer några dagar sent så är det oftast ett missfall. det är så missfall oftast vosar sig alltså de tidiga MFen. Att de bara försökjuter mensen lite.

MEN om amn nu ska se lite positivt på MF så är det som moppy skriver så att många har lättare att bli gravida efter ett MF eftersom kroppen blir emr mottaglig.
    Så något positivt kanske.

Moppy: angående FL Härn INTE där. Dom är galna tycker jag. Jag går aldrig dit.

• nu är jag fruL

lapinette:
    Hur känns det idag?
    har du landat lite?

• nu är jag fruL

lili
    ni KOMMER bli jätte bra föräldrar. det är inte så attans lätt för oss alla dock. Men kämpa på. Vi är många här som det går trögt för och jag förstår precis din frustration (din med lapinette) och att man nästan känner för att ge upp.
    Men det måste vi försöka hjälpa varandra ur här i tråden.

Usch vi får inte sluta hoppas och ge upp. Skulle det visa sig att det verkligen inte går...efter lång tid...ja då får vi stötta varandra genom andra lösningar. Men än är det absolut inte kört.
    Och jag tror att det var ett litet tidigt MF för dig eftersom mensen kom så sent. och om det stämemr att man har lättare efter att man verkligen fått till det eller fått MF så kan det ju vara nästa gång det smäller.

Men sörj och skrik allt du behöver just nu.
    Vill du ha hjälp att förbanna världen och orättvisan att vissa blir lätt gravida och vi andra inte
    ja då hjälper jag gääääääääärna till!

• nu är jag fruL

Ansluter mig till skaran som inte gillar folk som plussar på första

eller stavas det avundsjuka

jag tycker definitivt att snöret är det finaste namnet hittills

Hmmm känna på tappen, det har jag aldrig gjort. Näe det verkar överkurs

• nu är jag fruL

de kommer ABSOLUT inte bli bättre förälldrar än vi!!!!!!!!!!

Kanske tvärtom. Vi kämpar ju och bevisar att vi verkligen vill ha barn medans deras bara ojsan hoppsan kom.
    Dessutom så stärks och prövas ju våra förhållanden när vi kämpar och sörjer med våra respektive. och det gör att vi bättre står rustade inför föräldraskapets prövningar.

NEJ jag är säker på att VI som kämpar blir bättre föräldrar eller i allafall MINST lika bra. Och jag tror våra förhållanden är stabilare...

yes hit me alla ni första gångs plussare som nu blev sura

• nu är jag fruL

lili:
    Gumman kryp in under manteln och gråt lite stärkande.

usch håller helt med om allt du skriver. Fler symptom får man definitivt MYCKET fler. Fy faaan vad det är jobbigt.

och det är precis som du skriver.
    Bara man hade en garanti för att det skulle fungera.

och VI kommer bli super föräldrar!

• nu är jag fruL

lili
    Näe man kanske inte blir en bättre förälder. Men barnet har kanske en större chans att få växa upp med båda sina föräldrar om de klarat slitningar redan INNAN den stora prövningen med barn kommer.

Men jag hoppas för alla barns skull att ALLA som blir gravida blir bra föräldrar och satsar allt på det. Oavsett om de blir gravida av ett one-night-stand eller efter års av kämpande.

Jag vill bli gravid NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeeeeeeej cicci!
    Åh vad vi saknar vår pappersmuff

och tok-nenne.

Näe förstår verkligen vad du menar med affärsresor HATAR dom. varför kan inte bara unga singlar behöva åka?

• nu är jag fruL

Eden
    NEEEEEEJ gumman jag är ledsen!
    faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan att det ska vara så svårt.
    men fan fan fan vi tar det nästa ÄL.

Skrik gråt och hata!

• nu är jag fruL

Jag brukar inte heller bli nere vid ÄL däremot veckan innan mens. Fyyyyyyyyyy vad man kan deppa då.
    Usch stackare om du känner samma även vid ÄL.
    Lite känsligare tror jag dock att jag är även vid ÄL.
    Stackars min make, han kan fanemig inte ha det lätt

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???