När märker man av att man är...GRAVID???
Heja Frullan! Skönt att det var en klok människa du mötte.
Stå på dig nu och kämpa. Vi försöker stötta bäst vi kan! Kom ihåg att man måste vara frisk för att orka vara sjuk i Sverige!
Heja heja heja!
Heja Frullan! Skönt att det var en klok människa du mötte.
Stå på dig nu och kämpa. Vi försöker stötta bäst vi kan! Kom ihåg att man måste vara frisk för att orka vara sjuk i Sverige!
Heja heja heja!
Snartis - du vet väl att alkohol dövar sinnena. De mängder glögg du tankat har nog slagit ut det mesta. :D
För inte är det alkoholfritt i våran pipeline inte.
Åh - positivt grupptryck - så skoj!
Jo, tänkte på plussitivt först - men vet inte om karln fattar det. :)
Nu är det hjul igen!
:p
Trevlig kväll!
Klart du måste testa på måndag morgon Snartså - så att vi får gissa efter vad du beställer för dricka på kvällen.
Om du nu kan hålla dig. :)
Godmorgon i fabriken!
Långt och mycket att läsa ikapp - då slipper jag börja jobba med gruset fortfarande i ögonen.
Det blev svettig julcykling igår - med höjdpunknten att maken faktiskt var med och blev darrig i benen. Om simmarna har hans kondis så är det väl inte konstigt om de inte orkar fram. :D
Nä - skärpning Mindre - det där var elakt!!
Nåja, träningslägret är inlett och allt kan bara bli bättre, lussebullarna godare, godisaskarna fullare, julklapparna fler och äggen mer befruktade. :)
Vänner-fan, jag tror att du kan börja med SATSbaby när läkarn gett ok att börja träna igen efter förlossningen. Kolla på gymmet eller hemsidan.
Nä - inget party här. Väcktes av en glad "Stanly" imorse. Men vad hjälpte det när Stanly och husse var tvugna att rusa iväg för att inte fastna med bilen i trafiken. :( Och i helgen är jag HEEEEELT ensam. Får vänta tills i nästa vecka.
Å andra sidan hinner jag slaska klart då. Kommer nog inte att känna mig ybersexig när kvällen kommer.
Och så får jag hälsa på mormor ihelgen, och julshoppa. :)
Ska försöka hinna baka några omgångar cookies så att det kan följa med några på måndag. (Tricket är att frysa in dem innan maken kommer hem, och sen låtsas som ingenting, annars tar de slut på en gång.)
Snacka om tråddödare. :(
Äter nog upp hela kakdegen som tröst i helgen. Blandar ut den med glass till min egen B&J cookie dough.
Eller så är det helgförberedelser på gång, julfest, hemresor och annat skoj.
Utom för Cicci då - som är bakis efter sin första alkoholfria fest. För mycket mat kanske? Eller så ville Pickn fortsätta festa så att det inte blev någon sömn i natt... :?
Åååå - det går så långsamt här. Som vanligt är människorna jag behöver prata med borta, och apparaterna jag hade tänkt jobba med sönderskruvade. :(
Det är fredag och jag vill gå hem och baka, pyssla, pynta.
Men om 30 min får jag i alla fall luncha med tjejkompisar och go bebis. (Nä, tycker inte att de är jobbiga ännu.)