När märker man av att man är...GRAVID???
Jo, tjuvläste om spritdiskussionen. Har faktiskt ingen direkt längtan just nu. Möjligtvis en god middag med gott vin. Kan vara för att jag är lunchhungrig. :D
Jo, tjuvläste om spritdiskussionen. Har faktiskt ingen direkt längtan just nu. Möjligtvis en god middag med gott vin. Kan vara för att jag är lunchhungrig. :D
Håll den borta!!!
Ha så skoj på julfesten om ni hinner sätta igång medan jag är på lunch. :)
UPPDATERAR
"Tråd-Afterwork" på måndag 11 december, från 17.30
Plats: Pig & Whistle, Medborgarplatsen, Stockholm, Sverige.
Tyvärr fanns ingen lokal som passade alla trådvänner. Sorry.
Nä, de bullarna har krympt till normal storlek igen. Till allmän besvikelse hemma. :( Nu väntar jag bara syndafallet. Eftermiddagen kanske.
Får se om det blir bullar eller cookies.
koko - varför inte tina köttfärsen i micron och göra lasagne ändå?
Älskar italiensk mat. :D Fast biff och sallad är gott också. Sallad med fetaost och rostade pinjenötter, o olivolja så klart.
Inget syndafall av lunchen i alla fall. Bara dropp dropp någon gång ibland. Antar att det blir sent den här gången - bara för att retas.
Fast jag gör ibland en vegetarisk lasagne - blir inte äckelmätt av den. Mumsigt värre. :)
Se till att få fira 4800 koko - lite extra gott vin ikväll. :)
Hurra hurra hurra - vilken bra fart vår tråd har. :D
O snart får jag gå hem. Undrar om jag ska satsa på biffen och sallad ikväll då??? Den tycks ju bli ledig när Snartis är på julfest och koko gör lasagne. Lagom mäktigt för att orka glass efteråt.
Har förresten någon koll på var de säljer festfina, men bekväma svarta kjolar? Tänkte ha en på julafton kanske, men då måste det ju vara lite stretch i också. :D
Tjohej Sweetstreet!
Så du har vaknat med efter trevligt rumlande. Inspirerad av Ciccis balafton?
Vi får väl ta med en kamera på måndag och skicka iväg en trevlig tråd-bild till dig. Om jag nu kommer ihåg...har blivit gräsligt glömsk och klumpig sista veckorna. :(
Oj, nu meckar de med elen i mitt rum. Bäst att inte göra något jobb som kan försvinna. :D Får nog surfa lite ett tag.
och det har inget att göra med festen igår?? :)
Mmm - kokos lasagne. Med smak av Thailand eller?
Självklart är du jättetrött pga Pickn! Pickn levde nog rövare totalt igår, och kräver nu massor med energi för att återhämta sig och växa. Klart att du blir trött då! Förmodligen behöver du en saftig fotmassage när du kommer hem också, för att Pickn ska må riktigt bra. :D
Syndafallet har inte kommit ännu. :) Och inte mycket dropp heller idag?? Det är nog lugnet före stormen (det brukar nog vara så - men jag vill ju gärna glömma). Symptom på retsamt sen mens kanske.
Men vad skönt att slippa må pest på jobbet! Fast det är klart att det inte är kul att må pest på helgen heller.
Nåja, blir nog ompysslad imorgon ifall det slår till då.