Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Har symptomen i alla fall börjat ge med sig koko? Vad sa doktorn om dem?

Du vet att vi gillar symptom - även om vi vet att vi helst inte ska ha dem.

:)

BERÄTTA!

• Liten med Mindre

Nja, jag har droppat rött sen i tisdags (lite senare än vanligt), och nu har brösten ju krympt igen och slutat göra ont. Så brukar det vara.

Var ju typ en halv dag sen förra gången, så det blir väl lite senare igen nu då. Fast före förra gången så har jag nog inte varit sen på vääälidgt länge.

Gissar att hela kroppen är lika seg som jag känner mig. :) Utom konditionen då, som efter flera månaders hosta är på väg upp. :D Å så ser jag fram emot att börja med bisolvon igen för att få lite lättare att hosta upp det som är kvar. (sorry - over sharing)

• Liten med Mindre

Håll oss underrättade! :) Hur konstigt som helst.

I morse frågade maken "Varför blev dina bröst stora sådär? Det brukar de inte bli?"

Vad svara på det? "För att kroppen är konstig och gillar att retas." Nåväl, kul att han intresserar sig (ok, vilken karl gör inte det när brösten blir större) och funderar. :)

• Liten med Mindre

Välkommen Victory!

Vad jobbigt med dina långa cykler. Man kan ju bli nipprig för mindre.

Jo, tråden är lång, ihop med första tråden över 8900 meddelanden. :) Wow!

Men, du kan säkert hänga på ett tag och fånga upp det senaste. Vi är komplett galna och inte det minsta blyga för att dela alla typer av symptom, eller praktiska tillvägagångstips. :D

• Liten med Mindre

Vi gifte oss också i juni, och smygstartade verkstaden då. Har haft massor med falska symptom sen dess.

• Liten med Mindre

Men - nu är det helg! Trevlig kväll alla!

• Liten med Mindre

Hej hopp!
    Gör ett för mig inte så vanligt helg-inlägg. :)
    Här slaskar det på för fullt, och då är det inte snö vi pratar om. Tur att maken är borta så att han slapp se mig sur i går. :)

Victory - ni är inte ensamma om era prestationsproblem. Tyvärr får jag meddela att glas och spruta nog inte är en bra idé. På andrologens hemsida hittade jag en artikel om sperma. Tydligen är det bara "första" sprutet av ca 5 i en "sats", som faktiskt innehåller simmare som kan göra nytta. Sen blir sekretet segt och de kan inte ta sig fram så bra idet. (avsikten kan nog vara att "plugga igen" bakom de som kan simma snabbt.)

Samlar ni ett glas blir det därmed segt i hela satsen. :(

Synd ni som inte kan vara med imorgon. Ska bli så skoj! Jag tror fortfarande på en ny läskdrickare då. :)

Nu ska jag iväg och julshoppa.

Glad 2:a advent!

• Liten med Mindre

Ett GRATTIS till!

Blev så glad när jag fick höra. Måste varit glöggen som gjorde det. ;)

• Liten med Mindre

Åh - vad smaskigt.

Bakade cookies i lördags, och åt en hel massa. Men det finns en liten påse med till middagen ikväll.

Någon som kommer?

Listar mig själv (så att vi vet hur mycket plats vi behöver):

Mindre

• Liten med Mindre

Frejis - kom du med din förkylning. Vi kan nog låta bli att pussas. ;) Min egen hosta har tagit ny fart - så jag är glad att kunna börja med Bisolvon igen efter mensen.

Om du skickar ett mejl till kolijox1000@hotmail.com så kan du få ett mobilnummer att ringa om du inte lyckas lista ut vilka vi är ikväll. Förmodligen de som pratar högt, skrattar mycket och får andra besökare att rodna. :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???