• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

vänner-fan
    huvaligen vad taskigt med ditt förra nick! Tänker bara på allt hemskt jag har skrivit (egotänkande som man är) som kansk inte skulle vara så kul att dela med .. såna man känner.

Men visst är det märkligt hur man föreställer sig andra människor utefter hur de skriver, och tycker? Jag pratar väldigt mycket i telefon om dagarna och när jag sen träffar mina kunder IRL så brukar det bli knas. En gång var det en rolig dam som utbrast - nämen herregud ser du ut så där?!?!?! Hon hade föreställt sig mig som en rundlagd, blond krullhårig 35-åring med stora tuttar. Jag är pinnig, rödhårig 78:a med AA-kupa.

• nenne78

Victory
    tycker du absolut är kvalificerad! Tråkigt att kärringen dök upp, men kanske positivt att cykeln börjar rulla bättre? Du får helt enkelt köra över henne nästa månad (och byt till 5 mm dubbdäck innan)

• nenne78

sweetie
    hahaha, ja, jag ser miss Piggy ramför mig när jag tänker på det! Å så kom IP istället (idrottsplatsen... )

• nenne78

Mirranda
    önskar jag kunde svara, men jag övningskör bara

sweetie
    haha kermit! Eller de goa gubbarna på balkongen!

• nenne78

ja, och ibland pusslar de in ett inlägg före det som man tänkte svara på som mn inte såg när man började skriva. Fast det kan ju vara mina ögon som det är fel på. *skelar*

• nenne78

JAAA! JAg röstar för Mirrandas förslag! Jag vill ha en grön hand! *weoweo*

Jag har oxå råka ut för svenske kocken-sydnromet. När jag var i London på skolresa i nian så var det några killar som frågade oss var vi var ifrån. Sviiiiidän. Sa vi. HUMULDU? Sa de och vi fatte nada. HUMULDU! HUMULDU!!! Sa de alla i kör och vi blev än mer frågande - vad vill de göra med oss?!!?! *pling* aah. Hur MÅR Du. Jo tack bra!

• nenne78

*kikar in en snabbis*
    heej! HAHA! Vilken tur att jag hittade er till slut, kände mig så otroligt tragisk som satt ensam och åt muffins och tittade längtansfullt med darr på underläppen på varenda tjej som gick förbi.

Nu ska man bara försöka tänka om när ni skriver så att det inte blir dubbelt så många personer att hålla ordning på,

Otroligt kul att träffa er! Hoppas det blir snart igen, det är ju inte sååå långt bort....

• nenne78

Mindre
    jag tror nog att det är något skumt om det INTE skulle vara något! Hoppas, hoppas, hoppas!!!!

Tjejmiddagen var otroligt kul! Vi åt god mat (nähäää?!?!), drack vin och spelade Buzz och sing star, mooahahah jag MÅSTE köpa ett PS2! Fast av 8 pers så var 5 mammor så ni kan ju ana vad samtalsämnet för dagen var. *gäspar* jaja, man blir väl sån själv antar jag **hoppas inte**. Hann träffa bebisen innan pappan flydde fältet *S*, 6 måndare och såååå söööööt! AAARGHH! Måste de vara det?!?!?!?! Villhavillhavillha!!!

• nenne78

Håller tummarna för Frejis också!!!

• nenne78

F I I I K A A A A !

Muggles - var du i Dalarna eller? Nä, vi har ingen hyffs där så det låter som äkta masar. JAg tror inte jag blev uppbjuden av särskilt många heller på mitt bröllop, mer än av pappa, min man och en envis morbror som ville dansa bugg till alla discolåtar som spelades. Fast vi hade inte så mycket styrdans iofs...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???