Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Cicci: Jag tror att tipsen om apelsiner och annat rörde vad man av erfarenhet mår mer illa av. Inte vad bebisen mår bra/inte bra av.

Men som du sa - det varierar ju också från person till person vad man tål.

• Liten med Mindre

Men vad ni är snabba. Mina hjälpsamma meddelanden kommer ju alltid så sent. :(

• Liten med Mindre

Fast det är skoj med fart i tråden en sån här regngrå måndag.

:)

• Liten med Mindre

Blödde i helgen. Inte så mycket eller länge tack och lov. Men lite skunkigt hann jag må i alla fall.

Tar sikte på nästa ÄL beväpnade med stickor och slemlösare. :) Och längtar efter lite vin och god mat, romantiska middagar...

Ska nog gå och ta min lunchlåda innan jag svävar ut för mycket här. Vi har ju vissa känliga läsare. :)

• Liten med Mindre

Känsliga för fööör mycket matprat menar jag då.

• Liten med Mindre

Vore ju synd om jag fick tråden illamående...

• Liten med Mindre

Adressen är Söderhallarna 102.

Trodde vi skulle vara utanför, men det är alltså stället som ligger i Söderhallarna, ner i trappen mot bion?

Längesen jag var där. Tur att jag har några nummer ifall jag kommer bort igen. :)

Måste bara returnera några kläder innan jag kommer. Typiskt att alla julklappar jag köpte igår fortfarande känns bra, men allt jag köpte till mig själv blev fel.

(Världens finaste kjol, förutom att den har midja upp till brösten. Säkert trendigt, men jag ser mer gravid ut än vad jag är. trodde inte kjolkanten skulle synas).

Visserligen har ju klapp-mottagarna inte fått yttra sig om sina presenter...

• Liten med Mindre

Undar om inte Buttricks har en massa världens bästa-muggar.

• Liten med Mindre

Ja - hur går det med projekt byta bil Cicci? För inte kan väl Pickn och barnstol åka i någons knä väl? :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???