Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Moppy, vad härligt med en mysdejt! Så skulle jag också vilja ha det. :)

Fast kanske hellre på sommaren, en herdestund i gräset med picknick efter, på lunchen. :D

• Liten med Mindre

Snartis - jag försöker hålla mig lite till för att öka säkerheten. Idag har jag ju fått lite gjort på jobbet, så jag är inte helt nervvrakig än. :D

• Liten med Mindre

Nä, hörni - lura mig inte att försöka hoppa över avgrunden för tidigt! Så spänstig är jag inte, och FruLlan har ju inte hunnit tillbaka och lägga sig på plats som skyddsnät.

Lite till får det nog gå.

• Liten med Mindre

Maken och jag har redan bestämt när vi ska testa första gången, om inte tanten dykt upp.

Ni lär märka när det blir...på ett eller annat sätt.

• Liten med Mindre

Det har legat 2 CB i skåpet sen nyår, när vi "slapp" testa. Ej digital, men det får gå ändå.

(Förstår inte riktigt - maken fick välja test, och han som är datanörd valde inte kartongen det stod "digital" på? Mysko? :? Kanhända kändes det pinsamt, och han plockade närmaste och billigaste. :D )

• Liten med Mindre

Hmm...undrar förresten om Nenne och Sweet tänker göra en insats och ta oss över 12000 före nya tråden? Dags att vi andra sätter fart annars. Ett dygn kvar eller nåt väl?

• Liten med Mindre

Tjena! Det tog en salig tid att läsa igenom allt. Bra jobbat kvällskiftet. :)

Nu skäms jag lite för att jag surfat på arbetstid, måste sätta lite fart.

Inga röda droppar att rapportera. Möjligtvis ett ilsket humör för att jag vaknade vid 4, och för att jag har en chef som är usel på kommunikation.

Kramar!

Vad skönt förresten FruL, att Boris mådde bra!

• Liten med Mindre

föreslår förresten det tråkiga men enkla namnet: "När märker man av det...tråd 3".

Eller möjligen "Hur märker man av det...del 3", efter som vi diskuterar både hur man märker av ÄL, BIM och bebis.

• Liten med Mindre

Snartis - senast måndag lär vi veta. Håll ut!

• Liten med Mindre

Tror också jag var med ganska från början. Under annat namn förstås. Vi har hållit på ett tag. :)

Får se om jag får byta namn igen snart, om Mindre verkligen har boat in sig och börjat växa i magen. Hoppas så! Eller så får vi schizofrent nog ha samma namn båda två. Mindre1 och Mindre2? :D

• Liten med Mindre

FruL, säger som till Snartis, senast måndag får ni veta. Är du online då? Annars får du gärna skicka över ett mobilnummer så kan jag meddela ändå. :)

kolijox1000@hotmail.com

• Liten med Mindre

Hade budgivningen gått upp 2 milj över utgångspris? *skräckslagen*

Eller var summan totalt över 2 milj?

Hemskt hur som!

• Liten med Mindre

Folk är komplett galna. :(

"Det är synd om människorna..." som någon sa. Litteraturvetarna kanske kan upplysa mig. (Strindberg?)

• Liten med Mindre

Oj, här går jag på lunch och lite skön massage och naprapatbehandling, och så skriver ni en roman till.

Först - jag gillar många musikaler. Sen finns det många riktiga bottennapp. Favoriten alla kategorier är Les Miserables.

Moppy - jag började känna mig bullrig, svullen och få små tjuvnyp i magen bara några dagar efter ÄL. Inte direkt molande, men det nöp till emellanåt.

Dags att jobba. Ligger otroligt efter idag. Kram!

• Liten med Mindre

Nenne - jag försöker med sötmandel och aprikoser när sötsuget kommer. Och rostade solrosfrön. Mums!

Hittills har det funkat ok dagtid i alla fall. Om det inte är en ev Mindre2 som fått mig att ändra smak. :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???