Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

det är bra moppy
    käpa på helt rätta takter.

För min egen del så är jag tyvvär HELT övertygad om att mensen kommer. Det KAN inte ha tagit den här månaden. Näe
    jag är på sin höjd skengravid.
    Det är ju det som är så irriterande att alla symptom är så satans lika mens symptom...
    Vill ha en blinkande lampa som påvisar graviditet.

Snällt av dig att hoppas för min skull moppy men det är kört.

och det säger jag faktiskt INTE bara för att inte bli besviken. Näe jag tror det faktiskt hör och häpna

• nu är jag fruL

ha
    Men man kan ju vrida på det där hur man vill jö

men eloge till dig moppy du är i alla fall ihärdig

• nu är jag fruL

japp moppy
    allt blir till symptom till sist.

• nu är jag fruL

ja det får man hoppas moppy
    så myccket tvångs 6 som vi ihärdigt har dunt ÄL

• nu är jag fruL

KLART att det är symptom mindre
    Det MÅSTE det vara !!!!!!!!!!!!!!!1

• nu är jag fruL

mindre:
    men det är ju alltid kul att någon är intresserad av en. Sen att man inte vill ah det, det är en annan grej

cicci: hur gick lönesamtalet? blev du nöjd eller var det i alla fall acceptabelt?

• nu är jag fruL

jaha
    så har mensen kommit
    jag visste att den skulle det eftersom jag inte fick ÄL. ÄL hoppade över den här månaden

Men ändock så vill jag bara ta livet av mig.
    Hur kan man bli så förkrossad ttrotts att man vet att mensen ska komma.
    usch
    och vad betydde bränningarna i brösten?
    varför har jag haft ont i livodern?

Näe helt ärligt'
    finns det någon anledning att fortsätta
    känns som att allt är helt kört
    lika bra att hoppa från västerbron

• nu är jag fruL

mindre:
    jag vill bara kika in och säga att jag lider med dig. Jag vet ju precis hur du känner det. Usch gumman jag önskar att jag kunde göra något för dig. och för nenne med. men du verkar ta det ganska bra. Till skillnad från enn annnan.

Usch nu började jag nästan gråta för dig mindre.
    Fy faaan

grattis jessie! Vad kul!

• nu är jag fruL

mindre:
    För oss har det ju verkligen visat sig att det inte kommer fungera genom att bara köra på. Men jag tror faktiskt inte heller att rosenrot är en mirakelmedicin som hjälper alla. Har läst en del om det. Men man har inget att förlora på att försöka.

Snartis. Näe inte i hålan. Kände bara att jag inte hade något att göra i tråden. Det känns som om man måste vara glad och klämkäck för att passa in. och det är jag inte utan snarare tvärtom. Så det är bäst jag håller mig borta.

• nu är jag fruL

jaha eftersom jag gissar att en del inlägg riktats till mig. Så får jag vel svara. jag hade tänkt skita i det...men...

jessie jag hängde inte riktigt med. vem har sagt något om en relation mellan hur lä nge man försökt skaffa barn och när man blir gravid? Klart att man vill bli gravid så fort man sriöst försöker och att man blir genuint ledsen när mensen kommer, Jag visste inte att någon sagt något annat.

Sen att jag faktiskt kanske lider mer med en männiksa som försökt i flera år än en som försökt i en månad. Ja det är sån jag är. Jag tycker det känns lite orättvist ibland. Dumt att tänka så jag vet.

Visst jag håller helt med man ska inte tänka på det och bara ha kul. Man ska inte stressa upp sig os. MEN jag är till skillnad mot andra ingen ROBOT. jag kan inte stänga av mitt känsloliv och säga att hoppsan shit jag fick mens men det gör inget vi försöker igen.
    Näe jag blir ledsen
    och att jag reagerar så är faktiskt inget som andra kan se ner på.
    jag ÄR en känslomänniska och har alltid varit. Sorry om det inte passar i klämkäcka världen där man bara ska vara glad och skämta.

MEN det var av denna anledning som jag drog mig undan. jag ville inte förstöra humöret i tråden. Näe jag återkommer när jag kan kasta ur mig kl'mkä'cka inlägg.

Mindre gumman
    ja jag lämnar dig ensam med deppigheten. jag är ledsen. jag kanske kan höra av mig via mail istället.

frejs. gud vad du är tapper. Ja måste säga att jag önskar att jag hade din styrka.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???