jaha eftersom jag gissar att en del inlägg riktats till mig. Så får jag vel svara. jag hade tänkt skita i det...men...
jessie jag hängde inte riktigt med. vem har sagt något om en relation mellan hur lä nge man försökt skaffa barn och när man blir gravid? Klart att man vill bli gravid så fort man sriöst försöker och att man blir genuint ledsen när mensen kommer, Jag visste inte att någon sagt något annat.
Sen att jag faktiskt kanske lider mer med en männiksa som försökt i flera år än en som försökt i en månad. Ja det är sån jag är. Jag tycker det känns lite orättvist ibland. Dumt att tänka så jag vet.
Visst jag håller helt med man ska inte tänka på det och bara ha kul. Man ska inte stressa upp sig os. MEN jag är till skillnad mot andra ingen ROBOT. jag kan inte stänga av mitt känsloliv och säga att hoppsan shit jag fick mens men det gör inget vi försöker igen.
Näe jag blir ledsen
och att jag reagerar så är faktiskt inget som andra kan se ner på.
jag ÄR en känslomänniska och har alltid varit. Sorry om det inte passar i klämkäcka världen där man bara ska vara glad och skämta.
MEN det var av denna anledning som jag drog mig undan. jag ville inte förstöra humöret i tråden. Näe jag återkommer när jag kan kasta ur mig kl'mkä'cka inlägg.
Mindre gumman
ja jag lämnar dig ensam med deppigheten. jag är ledsen. jag kanske kan höra av mig via mail istället.
frejs. gud vad du är tapper. Ja måste säga att jag önskar att jag hade din styrka.