När märker man av att man är...GRAVID???
jag rapar också om jag dricker myckt öl
så jag kan göra dig sällskap bland raparna om du vill snarts
jag rapar också om jag dricker myckt öl
så jag kan göra dig sällskap bland raparna om du vill snarts
kokos kokos
nu hytter jag med näven och blir arg
om du misstänker celaki (gluten) så MÅSTE du kolla dig. det kan bli väldigt jobbigt annars. Och dessutom så innebär celaki även försvårat läge att bli gravid.
Så då måste du kolla
fast å andra sidan tror jag inte just rapar är symptom på just gluten....
snarare då mjölk
hej hopp i lingonskogen
Tack för igår, trevligt som alltid. Men lite för kort...
Visst var ölen gooooood
ha ha ha
näe skulle jag vara avundsjuk på ett ynka litet pluss
kan jag aldriiiig tro
nenne: läste precis skämtet om bulle i ugnen och gluten intolerans ha ha ha
det är nog preciiiiiiiis därför
näe men ärligt talat har jag ingen aning om varför det försvårar men det stod i en läkartidning så det är vel så...
konstigt, jag ska vel inte få barn i tarmarna
Näe nu ska jag och mina värkande äggstockar till gyn. en himla bra dag att gå till gyn för idag gör det ont utan bara helvete
jessie: jag tycker inte att edt är konstigt att bli orolig trots att du varit med om det hela. Hör det inte lite till "mamma" biten att oroa sig för sin lille ?
Men det är himla trist att du ska behöva oroa dig gumman.
Usch här jagar man pluss men inser inte att det är DÅ det BÖRJAR. Usch man tror vel att bara man får sitt pluss så är allt lugnt men så är det ju inte.
ha det bra alla kram
halååååååååååååå
fulLan är tillbaka efter gyn besöket.
eller tillbaka...
jag gick hem
Ha ha ha
mer fritid till mig....fast jag måste jobba...men skönare hemma
Men i allafall gyn rapport
och NEJ NENNE jag har inte filmat besöket, så detaljerad rapport får du inte porris där
Det var samma gynekolog som jag var hos förra gången vilket visade sig vara bra! Han kom ihåg mig och tyckte att uj uj uj har du haft ont sedan sit INTE bra! Sen kom han även ihåg att vi försöker få barn och tyckte att Nu har ni hållt på länge.
Jaaaaa sa jag
usch skäms lite för att den söte lille farbron tror att vi försökt i över ett år. Jag är INTE bra på att ljuga ... får mega ångest
usch...
Men i allafall, han tyckte att vi skulle kolla upp det här och att det kan vara endo...inte så kul, men jag tror inte riktigt att det är det. jag har inte såååååå ont som de med endo brukar ha vid mens.
Men summa summarum är att han skulle remittera mig till sös för titthålsoperation. Hurra!!!!!!!!!!!!!
men jag har ångest för arr jag ljög
men nu får jag remiss:men han trodde det skulle ta till i feb för att få komma dit.
behövde inte bråka tjata eller skrika
inte ens be om det...
tack snartis
du är för söt
jo det är en vit lögn...men jag får ångest ändå... usch inte bra. Men jag hade haft ångest om jag INTE dragit lögnen och hade behövt vänta till i sommar för op.
Nej han såg ingenting, man kan inte se varken ärr eller endo utan titt håls op. Så jag vet ingenting för närvarande, Jag får vänta till op i feb. Men det är okej. Nu äe i allafall bollen i rullning.
Vilken tid var det kokos ska göra sin i morgon? Jag kommer hålla alla tummar för att det ska gå bra och se bra ut. Sen känns det bra att jag kommer ha någon att fråga när min op kommer.
Åh vad jag är glad över alla er i den här tråden. Puuuuuuuuuuuus
mitt liv känns lite lättare nu när jag får en remiss. Känner mig inte lika deppig. SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!
usch mindre gumman
Inte bra att vara deppig. Jag är depressionens moder så jag vet vad jag pratar om.
Har det något att göra med vintern och mörkret?
och jag tror definitivt avsaknaden av graviditet påverkar en negativt. Vi vill ju alla så gärna få plusset och jag själv blir ju heeeeeeeeeelt förkrossad när mensen och minusen kommer.
Usch jag lider med dig.
Kanske lite glögg och ett bad med maken kan pigga upp lite i kväll. Jag vet att att deppigheten inte försvinner av det. Men det är i allafall bra att vara nära den man älskar. sen kan man alltid skratta åt hur snoppen ser ut i badkaret
det kan roa mig lite i den djupaste av svackor.
Annars så är jag förespråkare av att leva ut deppighet och verklig vara deppig.
Har du vägarna förbi söder i kväll så kan du komma förbi på en kopp glögg. jag ska strunta i ridningen och sitta hemma och klappa katterna. Så du är välkommen om det kan hjälpa i deppmörkret
kram på dig och kram till alla andra
även fast mindre får störst kram för det ska man ha när man är nere
det är alltid bäst med kramar och mys med maken. det kan hjälpa när inget annat fungerar. Om inte ánnat så är det en bra famn att gråta ut i.
Men börja titta efter jobb du, det skadar aldrig. Även fast det inte är en kul process. Men det är när man inte behöver ett jobb akut som man har lättast att söka.
Men så klart ska vi bli gravida snart så att jobbet inte spelar någon roll. MEN det är alltid bra att gradera med kryss.
puss på dig
mindre: självklart går det utmärkt att komma förbi på glögg och kattklapp en anna dag. katterna finns ju alltid här och min glöggsäsong sträcker sig året runt
Så det går bra. Tyvvär finns den fina granen kanske inte kvar jämt, men va fan, jag kan se lite barrig ut så går det med.
Självklart är du också välkommen på glögg snartis. Så klart. Det hoppas jag att du fattar.
Det är inte ens ett krav att man ska vara deppi för att komma till frullis man ska bara vara en trevlig trådis
snartis
När han kunde inte säga någonting. Det troligaste är endo eftersom jag har ont. Ärr får man ju inte ont av utan de försvårar bara att bli gravid. Men det finns säkert andra saker som det kan bero på också, men ingenting som han kunde se vid en vanlig gyn undersökning. Så det blir att vänta på op.
Tänk vad mycket sprit jag kommer kunna dricka under tiden