Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hej vickan
    vinkar och kastar släng pussar

tack, jag får lite ångest. Han är ju så snäll farbrorn, det känns inte bra att ljuga. Usch hemska fruLlan...
    men jag kände mig desperat. Men det hjälper att ni inte tycker jag är helt förtappad som ljugit...

Ha ha ha
    du vet att jag inte är så kräsen så att det är bara glögg som gäller
    näe du i den här slask tratten rinner det ner ett och annat.
    Jag kommer jätte gärna förbi en dag. Vet inte riktigt hur den här veckan ser ut men jag kan kolla i morgon.
    puss

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    min lille smula
    kul att se dig här.
    Det är så bra att du gör den här op innan mig så att du kan lugna ner mig inför min sen
    Jag kommer hålla tummar och tår. Du kan vel messa på kvällen om hur du m¨r och hur det gått.

Ja dte känns topppen att ha fått remiss. Och jag gillar ju gyn avdelningen på sös. De är jäkligt bra. Så det känns finsfint.
    Bra att du har ett nummer, mycket bra info!

Är du nervös?

• nu är jag fruL

ha ha ha snartis
    japp ska dricka för er fyra PLUs mig så det blir för fem då. HuRRA!!!!!!!!!!
    shittans vad onykter jag kommer bli... men vad gör jag inte för er skull
    jag får ju offra mig när inte ni får dricka.

fast när jag tänker efter så borde jag dricka även för ciccis make. Så han slipper komma hem för full och bli omkullputtad i hallen

• nu är jag fruL

OT menar du den här veckan vickan?
    Maken kommer nog att komma i morgon... det är dock inte helt säkert om han kommer i morgon eller på tordag. Vi håller på att diskutera vilken dag som är bäst ur 6 synpunkt.

• nu är jag fruL

hejsan syrran och välkommen hem

ÅHHHHHHHHHHH VAD Jag blir irriterad!!!!!!!!!

Jag pratade precis med min kära mamma som undrade hur det hade gått hos gyn. och då berättade jag att han trodde det kunde vara endo och att jag skulle få remiss till sös.
    DÅ kläcker tanten ur sig att hon är opererad för endometrios. Alltså inte en titthåls op utan operererat bort endon...
    Men grattis televerket då är det ju INTE så konstigt om jag också har endo eftersom mamma haft det.
    Kunde hon ha kläckt ur sig det lite tidigare

fast det är klart det har hon nog sagt bara att jag inte varit intresserad av endo förut....
    Nåja. Blev genast nöjd med min lögn. INGEN ångest alls för om det verkligen är endo så är det ju bra att ta den tidigt.

HURRA för min remiss!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

ja nenne du har nog rätt det har åkt in genom ena örat och ut genom... ja någon öppning

snartis: hon gjorde operationen efter hon fått barn. jag kommer faktiskt ihåg att hon operererades men då fattade man ju inte alls vad det handlade om , jag kan vel ha vart 10 kanske. Så inga barn efter op.

• nu är jag fruL

page:
    Näe allt vill jag inte veta. men eftersom hon vet att vi fösöker få barn och eftersom hon vet att jag haft ont så kunde hon ha klämt ur sig det.

Synd att jag verkligen gillar min mamma annars skulle jag skälla lite på henne
    nåjua nu vet jag om läkaren frågar i alla fall.

• nu är jag fruL

kokos
    Min mamma är världens MEST frispråkiga!!!!! det finns INGET hon inte kan prata om eller berätta. Så det här måste hon helt ha glömt bort eller inte kopplat. För annars vet vi allt om varandra. Men det är klart hon kanske trodde att jag kom ihåg att det var just endo.

Äh hon är nog bara mer vimsig än vanligt tan´ten

det är faktiskt skitkonstigt att hon inte fått ur sig det. Måste fråga varför...

knäppa tant

• nu är jag fruL

page
    ja jag tror att du också kommer behöva göra en tittis. och man bli sövd under narkos.

Välkommen till tittklubben page

frågan är om vi är fluktisar-titt
    eller pattklubben-tits ?

fast med mina små russin så... fluktis it is.

• nu är jag fruL

ha ha ha kokos
    Jag är OTROLIGT lik min mamma och saken är vel att JAG snarare är pryd i jämförelse med henne

näe hon är inte så pryd...

När jag fyllde 15 så fick jag en kasse kondomer av henne.
    ja ha tack... jag hade ingen pojkvän...

vad faaan ska jag med dom här till
    mammas svar belv att de kunde vara bra att ha

och det var dom
    ha ha ha

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???