• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Just det, kom på en sak till.
    Kan läkarna, med någon typ av prov, spåra rester av p-piller i kroppen? Dvs om man nyligen slutat att ta dem.

Funderar på att ljuga för fertilitetsläkarna och säga att jag slutade med p-piller för eveigheter sedan men tänk om de tar ett prov och avslöjar mig?? Har inga problem med att ljuga men skulle tycka att det var mycket genant att bli påkommen med en lögn.

• Page

Sweet;

Ocyklat är också ett bra norrländskt uttryck. Får en liten annan innbörd just här...Älskar dialekter också, mycket tack vare studierna. En kompis skrev en uppsats om dialekter i dalarna, skitskoj!

Jag har haft en normal menstration och inväntar den andra nu i dagarna. Jag tänker ringa till fertilitetskliniken i Uppsala eftersom det är där de håller våra spermier tillfångatagna! Tror jag...Ska ta reda på hur man går till väga att få tag på dem och om väntetider och kostnader. Sen så har ju jag funderat hur inseminationen går till rent praktiskt. Eftersom maken inte kan lämna in en ny sats(hohohaha)innan varje insemination (man gör tydligen flera under varje ägglossning)undrar jag hur de gör. Man kan väl inte tina upp hela röret på en gång, för då slösar man bort resten som inte används. Alla vet ju att man inte ska frysa om sånt som inte är tillagat! Det vore en annan sak om det handlade om embryon, de är ju faktiskt tillagade. Så de kanske skär bort en liten bit av det frusana...jaja, har verkligen ingen aning, därav samtalet till fertilitetskliniken.

Jag tänker nog inte undersöka mig själv. Fungerar inte inseminationen så struntar vi i barn och skaffar en kattfarm i stället. Vi har redan tjuvstartat innan.

Gräddbulle? Fnys, ja dessa skåningar! Fast det är ingen boll heller egentligen. Kuperad proteinsnask?? Jag har lite svårt att vänja mig av det fula ordet för chokladboll så jag bör inte förvirra hjärnan ytterligare!

Filmstjärne glansen lyser med sin frånvaro hos mig också, särskilt i dag! Är ensam hela helgen och tänker därför sunka till mig totalt. Katten är inte så kritisk till sin läggning.

• Page

Vilket ohärlig syftningsfel det blev. Skjälvklart tänkte jag inte att undersöka mig själv ( ser en hemsk bild framför mig hur jag med spegeln i högsta hugg genomför en gynundersökning på mig själv), utan gå till gyn menar jag.

• Page

Stavfel och särskrivningar också, nåja, detta är inte betygsgrundande!

• Page

Victory,
    Se till att hänga mycket här. Om du "tjatar" av dig dina problem här kan du kanske vara lite lugnare med killen!

Ett lite närgånget tips...så läs inte vidare om du är känslig. Låt mannen få utlösning utanför din kropp någon gång, då känner han kanske inte att du är bara ute efter smågrabbarna!

• Page

Victory,

Om du dessutom har oregelbunden mens så kan han inte hålla koll på din ÄL. Inget ont om män men när det gäller den sexuella prestationen kan de vara lite "enkla" i sitt tänkande ibland. Och känsliga. Tyvärr så är det nog många kvinnor som får dra det stora lasset när det gäller barnproduktion. Så jag tycker ändå att det är lite okej att luras (ja, om båda vill ha barn så klart!!) och få till ett spontansex fast det är planerat i minsta detalj.

• Page

Ja, försök att få med det insugande joljudet i skrift också!

• Page

Makens släkt kommer från Hap(p?)aranda och de har inga sådana ljud för sig heller! Fast det låter riktigt sött tycker jag.

Min man ringde precis och undrade vad jag roar mig med. När jag svarade att jag slösurfar undrade han om jag surfade "barnlöshet".Haha, och jag som trodde att jag var så myglig och när det gäller barnfabriken

• Page

Hahaha Victory, föreslog samma sak för min man! Ett glas, en spruta = barn! Ska kanske tillägga att han är ofta bortrest pga jobbet.

Fuska? Nej, det tycker jag inte. Men sex är trots allt en trevlig historia så det är nog kul att få till det "på riktigt". Det tar möjligen en längre stund men det är kanske värt det.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???