Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hej cicci
    Sa vi inte att du skulle låta bilen stå!!!!!
    Envisa männiksa
    Vad skönt att det gick bra ändå!

Inga symptom...kan inte det vara symptom? Jag menar. Om man känt symptom när man INTE varit gravid, så kanske det betyder att man ÄR gravid när man inte känner något.
    Långsökt kanske men...

Nej jag tror inte att jag är gravid, faktiskt. och just nu kändes det okej. Kom på att jag inte får dricka så mycket glögg annars och att man måste föda barn i rötmånaden...

försvar eller

• nu är jag fruL

vickan:
    BRA!!!!!!
    Jag behövde bara fråga. Då håller jag verkligen tummarna för att det "tar" den här månaden.
    och du har säkert helt rätt i att han skulle tycka att det är lika läskigt om 2 år...
    karlar

och så är det ju att ska man vänta på att en kille blir redo och "mogen" jag då kan man få vänta läääääääänge.
    Jag kommer alltid fram till beslut före min man. Han måste alltid fundera längre. Fast just i barnfrågan så har han velat mer och längre än mig.
    Annars är han alltid efter

Lycka till vickan!!!!!

• nu är jag fruL

fyyyyyyyy vad dålig fart det var i tråden idag.
    Jag har så sjuuuuuuukt tråkigt på jobbet idag

och nu börjatr mensvärken göra jätte ont
    ledsen

jag som sa att det var okej
    ha ha ha

• nu är jag fruL

jag tror att BIM är på söndag eller eventuellt i morgon.
    Usch att det ska vara så jobbigt.

Ja min man är inte bara velig. Han är så ooooooooootroligt långsam också! Allt ska han fundera över och så tar allt så lång tid!
    Dessutom så kommer han alltid försent till allt också.

fast han å andra sidan tycker att jag gör allt för fort utan att tänka efter eller planera...
    vi kanske kompenserar varandra

• nu är jag fruL

mindre:
    Näe visst är det irriterande med att symptomen lika gärna kan vara mens symptom som grav symptom. Skit irriterande, varför är man skapt så?

Jag har varit otrogen
    var inne på familjeliv för typ andra gången i mittt liv ... ja jag sa ju att jag hade tråkigt
    och jag hade typ ALLA symptom...
    men det har jag alltid när jag läser om det.

• nu är jag fruL

vickan: det var vårt tredje eller nästan fjärde försök.

Snart så: gillar inte heller väntan.

Hmm det första jag kommer göra om jag får plus. Hmmm jag kommer nog inte tro på testet. Jag kommer förneka det hela. För jag är knäpp...
    sen kommer jag först se allt negativt med det hela, som att jag inte får dricka glögg och vin eller äta sushi....sen ska jag bli glad

• nu är jag fruL

hej tjejer
    lapinette: kanske är det just den här månaden som det kommer att fungera eftersom fokus ligger på annat man vet ALDRIG hur kroppen lurar en...

alkoholfri glögg är INTE gott
    fy det är sjukt illa, smakar ju saft bläääää

näe blossa starkvin.
    och hur ska man klara sig utan VIN?????

låter det som jag är redo att bli mamma eller

• nu är jag fruL

hmmm
    det är helt sjukt att man sitter och orar sig över saker man INTE får äta och dricka när man blir gravid när man INTE ens tror att man är det.
    Snacka om att vara före sin tid.

Och för att gnälla med...
    gravid sushi, nej tack. jag vill ha laxen framförallt sen äter jag också faktiskt helst sashimi,och det är ju HELT fel.

Så inge vin och inge sashimi, vad faaan ska man göra i 9 månader????

kanske tur att det aldrig tar

• nu är jag fruL

Vaaaaaaaaaaaa?????
    har aldrig hört talas om ett sådant test

och jag kan säga att jag dricker 2 gånger per VECKA så jag är vel definitivt alkis. Men det ska dom SKITA I!!!!
    För så länge jag inte dricker när jag är gravid så är det upp till mig hur jag lever innan

Jag har ett kul liv och älskar vin, det är inte deras problem.
    TYYYYYYYPISKT förmyndar sverige.
    Skulle just vilja göra det där testet på irland där dom REKOMMENDERAR gravida 2 guinness per dag!!!!!

• nu är jag fruL

Hejsan tjejer

ahhhh nu minsann ska jag skriva fler symptom på min lista

här kommer dom inklusive alternativ förklaring:
    *jag blir yr och vinglig och känner mig matt - alt förkl= är hungrig och ätit för lite
    *jag har inget flås och blir super trött alt förkl= Har ingen kondis...
    *super trött om kvällarna, somnar 21.00 senast alt förkl= jobbar som en tok och är utarbetad
    *ont i magen molvär alt förkl= ska ha mens nu
    *ömmande boobs alt förkl= ska ha mens
    *svullen mage alt förkl= ska ha mens
    *gasig i magen alt förkl= har ätit mjölk och ska ha mens

japp där har ni listan

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???