Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

usch
    jag vågar inte hoppas eller tro för en sekund ens att jag är gravid. Jag vågar inte tänka tanken för jag kommer bryta ihop så totalt om det visar sig att jag INTE är gravid.
    Fast det är klart, det kommer jag ju göra ändå.

Nej jag kommer inte testa idag- Vi ska till landet och ska bort. jag vill vara ensam med maken på hemma plan när beskedet kommer, vad än det nu blir.

Sen är det ju lämngtan till vinet och glöggen också!

• nu är jag fruL

För att sedan ta nr 500

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag kunde inte låta bli
    jag vet att det är fjantigt!

• nu är jag fruL

ciici: ja vi vet ju inte om det finns något att bli avis på än...
    MEN om så förstår jag verkligen om du blir avis. Jag har blivit jätte avis på dom som plussat. och på dom som bara stuckit in huvudet i tråden och sagt att "jag plussade igår det var vårt första försök" så har jag nästan blivit arg

det känns lättare att "unna" er som man kämpat med...

• nu är jag fruL

hoppsan här diskuteras det förlossning
    hjääääääääälp

när jag tänker på förlossning så får jag lite kalla fötter angående det här med att bli gravid...
    fast om människor klarade att förda barn förr utan sjukhus och andra grejer så borde vi ju klara det nu. Nu finns ju ALLT...
    men läskigt,
    AM du känner inte att något är på gång?
    ihhhhhhhhhhhhh pirrit

om en halvtimme får jag påbörja resan tillbaka till bebyggelsen HURRA

• nu är jag fruL

isag är det en MYCKET ledsen fruLla som kommer komma in här.
    jag fick min mens igår, precis enligt schemat...
    MEN trots mensen så fock jag lov att ta ett grav test. jag kan inte fátta det här. Jag har ju haft symptom som jag verkligen inte har inbillat mig. VARFÖR blev jag 'ndå inte gravid.?????
    VARFÖR
    jag pallar inte mer. varför fungerar det inte
    och varför får man symptom om det inte är något?

Usch jag är så less
    och ledsen
    fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    näe nu åker jag till stallet
    ses sen
    puss mina trådkompisar

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    tillbaka på jobbet efter en mycket trevligt ridtur. Hästen som i normala fall är vild och galen måste ha känt på sig att jag var ledsen för han gick som en dröm. Bara lite bakutsparkar i en galoppövning, men det hör ju till.

Tur att det finns djur som kan trösta en när man mår apa. jag fattar inte folk som inte har insett djurs helande verkan.

usch vad allt känns trist. Jag kan inte fatta vad som hände den här månaden. Jag tyckte verkligen att jag hade symptom. Att min kropp inte alls kändes som vanligt. Något var annorlunda. Värken och att brösten växte, tilloch med maken såg det så det var ingen inbillning.

Men nej då det var ingenting

Usch jag ger snart upp varför kan det inte bara fungera. VARFÖR!?

usch vad jag komemr tröst dricka på lördag. det ska bli så attans skönt att träffa er tjejer. Jag kommer nog vara okej igen då, och redo för massa sprit och skitsnack. men först ska jag sörja.

Usch tillhör jag dom som INTE kan få barn ????

Nenne usch vad trist lider med dig gumman men vad skönt att du tar det så lugnt.

Pirr: nu får vi hoppas att du får ett plus och likaså snart så. Håller tummarna för er. Själv så..........

Sen måste jag erkänna att jag blir asirriterad och arg på alla som bara stoppar in huvudet i tråden, talar om att de plussade på fösta försöket och sen försvinner.
    TACK ska ni ha!!!! Gnid gärna lite emr salt i mina sår.
    Hallå
    Jag förstår atrt ni är glada och jag är glad för er skull, men hallå vi kämpar här och vi lider enormt av att det tar tid för oss.

usch förlåt att jag är sur och elak...

• nu är jag fruL

pirr:
    Testa jag tror att det är ett litet glatt plus på g och det behövs i tråden idag.
    det är lika bra att veta tycker jag!
    håller tummarna!

• nu är jag fruL

koko: ha ha ha
    jag måste erkänna att jag också fudnerar över beslutet att skaffa barn när jag ser massa gapiga barn i flock. det verkar vara hur jobbigt att ha barnh som helst ibland. Men et r nog precis som du säger, mina barn och andras ungar. Det är nog en helt annan grej
    Sen kan man vel få bli trött både på sig, själv, sin make och sina barn ibland...

Fru UH
    jag tycker inte att du ska vänta med barn för ett jobb,. Jag gjorde det valet för några år sedan. min make ville jätte gärna skaffa barn redan då men jag ville ha tryggheten i ett nytt fast jobb. Jag kan säga att med facit i hand då hade jag iNTE gjort det valet idag. trots att det ledde fram till det jobb jag har idag och som jag är mycket nöjd med. Nej jag had eINTE väntat idag. barn hade kommit före jobbet.

Sen det där med jobb och barn. Jag tror att det finns chefer som är puckon och inte kan hantera att kvinnor skaffar barn. Men de flesta är nog bra chefer som kan hantera att kninnor över 30 faktiskt vill ha barn och är i den åldern.

Jag tycker att du ska precis som någon skrev, se det som tvår processer och köra parallellt.
    Lycka till

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???