När märker man av att man är...GRAVID???
Sweet, hade mens i helgen som var. ÄL nästa vecka - ska testa med stickor för första gången.
Tjingeling!
Sweet, hade mens i helgen som var. ÄL nästa vecka - ska testa med stickor för första gången.
Tjingeling!
kulorna till MAGEN skulle det ju vara några inlägg upp.
Nu får jag ta och ge mig. Allt blir ju konstigt skrivet. Och så kanske bolaget hinner stänga idag igen. Inte bra!
Tjingeling 2!
Skönt att du bestämt dig för att ÄLga hem till maken Frullan. Du verkar mycket gladare nu. :)
Själv har jag fantastiskt nog jobbat endel idag - måste hinna lite före julbordet i eftermiddag. Lustigt att allt jobb alltid kommer när det är som minst tid.
Kram på er!
Skickar massor med kramar till dig Sweet. Eländes elände att det ser ut som att mensen är på ingång. :(
Lever själv i en jojo-värld, där humöret åker upp och ned utan förvarning. Riktigt jobbigt för oss båda. Fick utpekat för mig i går att det var ungefär likadant inför bröllopet, och när vi skulle flytta ihop. Undrar vad det är nu då?
"Toooomorrow tomorrow I loooove you tomorrow - you're oooonly a daaaaay awaaaay!"
*skrålar vidare i julbordets eftersvall*
"The test will show plus - tomorrow..."
*avbryter skrålet*
Vad skönt att koko börjar hämta sig. :)
Hej!
Hmm...kommer inte på mer av melodin just nu.
*går in i eftertankens kranka blekhet*
Åh, känner mig förresten både eftertänksam, blek (med råge), och börjar bli lite småhet...
Hoppas att det hettar till inför ÄL nudå. :)
Glömde kärleksKRANK.
Och poetisk. Drabbar mig inte så ofta.