Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

För den som är orolig - så har vi lagat mat på alkoholfritt matlagningsvin från ICA, och det gick utmärkt det med. Säkert så det blir hos oss eftersom maken aldrig öppnar vin om han får dricka själv.

• Liten med Mindre

Och förresten går jag händelserna låååångt i förväg. Kan ju äta allt jag vill och tycker om så länge inget test visar annorlunda. :D

• Liten med Mindre

JAg tror jag skulle lätta om jag klämde 20 lättöl. Fy vad bubbligt det skulle bli! :D

• Liten med Mindre

Ååå, vad spännande Jessie. Att du fick se ärtan/dick'n med hjärta och allt. :)

• Liten med Mindre

Muggles - jag mejlade över hela min lista med adresser. Fast vi det här laget har du nog samlat ihop alla ändå. :)

• Liten med Mindre

Bifaller kokos beslut att muggles håller inloggningen hemlig. och hanterar distribution av inbjudningar.

Grattis muggles - du har blivit vår bildmaster. :)

• Liten med Mindre

*vinkar*

Hej Lapinett! Kul att du gör mig sällskap i klubben blek, finnig, glåmig. Är så trött på bulor som gör ont. :(

Givetvis - går som om jag har kissat på mig idag. Fick en fantastiskt otrevlig bula i ljumskvecket över natten. Alldeles under ett utbuktande födelsemärke. :[ Så bulan blev enorm och gör ont hur jag än gör. (Kunde de inte hålla sig till ett ställe, där det förvisso inte är vackert, men i alla fall inte lika obekvämt)

:[ Vill ju ha bulan på magen ju!!!

• Liten med Mindre

Du är säkert fin oavsett badringar Lapinette. Jag har för mig att jag kikade på era bröllopsbilder en gång i tiden, minns tyvärr inte riktigt.

• Liten med Mindre

Godmorgon igen!

Fick min dagliga dos morgonskratt av Sweets utläggningar om julsilar. :)

Grattis till 7000 inlägg - ni är otroliga på att plocka medaljer.

• Liten med Mindre

Jobbigt med humöret FruL. Inte blir det direkt bättre av att vara övertrött heller. :( EN dag till ledigheten! Håll ut!

Känner mig själv rätt slutkört, stressad och inte riktigt julmysig. Skulle verkligen vilja ha tid att gå och träna, men det blir typ nästa helg eller något. Jag kommer att vara odräglig.

Och kommer det mens efter denna ÄL när vi maxat ansträngningen så blir jag riktigt nere efter nyår.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???