När märker man av att man är...GRAVID???
Röstar för kampsporter eller ridning :D
Kick´N & Pick´N
Röstar för kampsporter eller ridning :D
Kick´N & Pick´N
Cicci: Hur mår du nu för tiden? Börjat märka av någon mage? Symptomer?
Nenne: hhahaha
Vad skönt att de var så proffsiga koko. Då blir man inte lika nervös och som du skrev att man kan se fram emot det.
Skönt att du verkligen får hjälp på kort tid. Då kommer ni få ett klart besked och slippa gå och undra.
Jätteglad för din skull
KRAM
Mein gott!! nu har jag suttit och läst igen massor av sidor :)
vilken diskussion om cystor, måste erkänna att jag nog är en av dom som kanske haft men inte märkt dem. Usch kan bara tänka mig hur j*vla ONT det måste göra när en spricker!!
Kan oxå säga att jag kommer oxå göra nupp-testet och beroende på resultatet ev göra fostervattenprov.
Annars är det lika för mig, ont på utsidan på höger boobie + aladåbliknandeklump varje dag. Inga spår efter färgat slem som brukar komma innan mens.
Vet inte när jag har BIM, borde vara lördag eller söndag. Kan lika väl vara måndag, var ju sen förra gången.
Känns skönt att jag inte tänkt så mkt på denna BIM, har haft massa annat att tänka på.
Vad är en bal på slottet??
Shit vad kul Cicci! det är alltid roligt att få klä upp sig och fixa håret :D
Frullan: vilken SKITCHEF!!! Jag är ganska rak mot min chef på sånt så jag skulle ha vägrat. Vissa saker gör jag jag bara inte om igen! Han måste förstå att familjelivet blir drabbat och måste kunna kompromissa.
Om du måste vara där kan du inte åka varannan vecka eller likanande? Måste ju gå att göra saker från Stockholm oxå?
Gaaahhh blev alldeles upprörd för din skull!
Frullan: tänkte på en sak, kan du få bättre hjälp i hålan än hemma? Tänkte om du verkligen ska passa på och utnyttja att du är där?
Ibland så är stockholm så otroligt dåligt och slött inom sjukvården medans små ställen kan vara helt suveräna!!
Precis en sån sak hände min morfar. Fick inte bra hjälp i sthlm men i Uddevalla men då var det lite för sent. om han hade fått hjälp i tid så hade han säkert levt idag.
Usch blir så arg när jag tänker på det