Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Nää jag var verkligen inte sugen på barn tidigt. Fick en sladdlillebror när jag var 16 så har varit med om allt ganka nyligen känns det som.

• Snart så....

Sweet, nä jag har faktiskt ingen bohov att prata med andra. Min sambo tycker det är jättebra att han även slipper det "värsta" ahhaha

• Snart så....

tror att det är lite bättre att ha hunnit med lite och att allt är stabilt som inkomst, boende mm.

Shit vad jag fått tagit mkt skit för att jag sagt det! men jag växte upp med ensamstående mamma så lovade mig själv att mina barn så få allt och ha 2 föräldrar.

• Snart så....

Nu är det hemgång

Kram på er tjejer

• Snart så....

Godmorgon allihopa,

sluta för guds skull inte med dina inlägg Sweetie, underbar läsning på morgonen :D

frullan, bröllopsresa är ju ett väldigt bra ställe att öva på barntillverkning :D

Idag har jag bestämt mig för att inte tänka på BIM för det är PARTY!!!!
    Massa Öl, vin, sangria har jag just lagt på kylning. JA du hörde rätt Frullan :D

• Snart så....

Känner du dig ensam Mindre?

Jag håller på och pratar sprit på andra tråden :D
    Annars är det full rulle här på jobbet, fast inte pga jobb utan julfest och alla säljarna från hela landet är här. Så minglar lite med dem :)

• Snart så....

är oxå hungrig
    har mått lite halv illa hela morgonen

• Snart så....

och inga spår efter mensen än...

• Snart så....

Ganska skönt, så här avslappnad har jag inte varit kring BIm på länge. Tur att man har annat att fokusera kring.

hmm vi får väl se om Pick´n får en trådkusin snart

• Snart så....

hahah sitter med locktången i hösta hugg framför datorn...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???