Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

men tror ni att detta kommer innebära att jag ÄNDÅ inte kommer att hoppas och bli TOTALT förkrossad när mensen kommer

näe då såååå smart är man inte.

Näe jag kommer gå under av sorg den här månaden också TROTS att jag redan nu vet att det är kört.

FAAAAAAAAAAAAAAAN
    varför ska vi alltid ha sån otur????????????????????????????????????

hu rä det med er andra då?

Förlåt mitt raseri utbrott...

Moppy:
    Men vad kul det låter ju verkligen misstänkt likt ett pluss om du känner på samma sätt nu som förra gången. HURRA!

sweetan hoppas att mitt illvrål inte väckte dig där i new york

• nu är jag fruL

halååååååååååååååååååååååååååååå
    jag lovar att inte svära och skrika mer ...

kom fram nu allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kokos hjärtat hur mår du

• nu är jag fruL

hej september

jag jag känner mig grymt besviken.
    men men jag gråter ut vid mens istället.

jag fick mess från kokos igår om att hon var lite skakis efter operationen men sen hörde jag inget mer.

hur känns det själv idag?

• nu är jag fruL

usch vad trist september
    det bode vara förbjudet med tjänsteresor

• nu är jag fruL

ja den metoden att låtsas att man vet att det ändå inte tagit och att man då skulle bli mindre ledsen...ja den metoden fungerar inte alls...

usch tur att du hade maken till tröst.

Jag har inte märkt mer ont eller mer mens av rosenroten MEN vad jag dock märkt är att ÄL kommer mycket tidigare. mensen kom också tidigare sist. Så någon effekt har den ju helt klart.
    Jag skulle ha fått böj nu på lördag eller fredag som tidigast. men den kom redan idag. så rr verkar sätta sprätt på iallafall cykeln längd.

jag måste nu kolla när nästa ÄL är

återkommer

• nu är jag fruL

hej cicci
    Vi fick inte till det i morse
    maken fick lov att dra så sjukt tidigt. men vi hade 6 i natt... men jag tror tyvvär inte att makens simmare är överlevare
    då skulle det som sagt tagit tidigare...

jag är i hålan och maken var ju här för att hälsa på just med tanke på att ha 6 (romantiskt va )
    så det känns lite knäppt att jag ska sätta mig på tåget hem ikväll... han ska dessutom på julfest på jobbet. Men den kan han ju så klart strunta i...

hur ska man göra????

• nu är jag fruL

Cicci
    Ja jag funderar på att göra det faktiskt...
    Jag är också jäääääääävligt desperat.
    Men samtidigt så känns det lite dubbelt eftersom jag kanske har endo och då är det ju svårt att bli gravid.
    Fat man kan ju alltid försöka förståss....

• nu är jag fruL

helt rätt cicci !!!!

Du har så rätt min kloka lille uggla

• nu är jag fruL

skam den som ger sig. Försöker man INTE så blir det ju garanterat INTE någonting!

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jag lyder ALLT ni säger
    så ja jag åker hem i kväll!!!!!!!!!!!!

jag skiter i jobbet och jag skiter i allt annt. Nu är det bebis som gäller!!!!!!!!!!!

Så nu ska jag bara boka om mitt tåg och tala om för hotellet att jag inte sover där inatt.

tack för ert support

men jag vill ju inte vara sämre än moppys make

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???