Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

näe du har vel rätt sweet
    en lag är inte hans metod. han skulle nog snarare bomba mensen... och jag vill helst inte få en klusterbomb i musen...

fast om man kan hålla mensen borta genom hot...ja då är det ju en ide...

• nu är jag fruL

ja för faaan
    inte en hel pansarkolonn i muttan
    jo makens kolonn då förståss
    den får jäklarns skjuta bort atllt vad mens heter!

• nu är jag fruL

the army of swimmers

• nu är jag fruL

den armen får gärna ockupera min livmoder

• nu är jag fruL

Jag lämnar jobbet om en kvart för resa hem till spermierna...

jo det är klart det ska bli kul att träffa maken också

min tappade sug...hmmm är det en ny sexleksak som jag som är så oerfaren inte hört talas om

• nu är jag fruL

skärgårn:
    kryp ner och vila. det är bra mot både stress och illamående. Duc och snartis får vel kamperaihop i era sjuksängar

hoppas ni har bra böcker hemma eller filmer

• nu är jag fruL

ha om det är symptom så är jag gravid jag med
    harv ingen lust att jobba alls.
    Näe nu drar jag
    pUUUUUUUUUUUUUUSSSSS
    och tack för idag
    puss

• nu är jag fruL

sweet:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ du ska inte få mens jö!!!!!!!!!! det har vi ju kommit överens om. FAAAAAAAAAAAN vad ska den där tanten till nån av oss att göra. Håll dig borta kärringjävel
    usch gumman.
    Hoppas att mensen inte kom igån utan att det var lite konstiga flytningar. Men annars kan jag hjälpa dig att skrika och vara arg under eftermiddagen när du vaknat. Jag hatar nämligen mens så mycket att jag gärna är sur och arg på den när den kommer till andra också.
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

okej min egen lägesrapport

Blev mött på centralen av maken som hade varit och inhandlat gott fint vin. Sen gick vi förbi favvo sushin och köpte mat. Sen var vi hemma och mös järnet. Jag har inte varit hemma en torsdag på över 3 månader så jag hade världens fredags känsla eftersom det är då jag brukar komma hem.
    Självklart sommnade jag i soffan när vi låg och kramades... ha ha ha
    men det hör också fredagen till.
    Men vi hade mys 6 sen när vi gick och la oss. Bakifrån eftersom det ju ska vara bra om man har lutande livmoder.
    Vaknade även med ett rejält stånd i ryggen i morse
    men vi beslöt att låta maken samla mer simmare och ta en omgång på eftermiddagen istället.
    Ja nu har vi verkligen gjort vad vi kan under denna ÄL...Får se om det får något resultat...

Jaha så sitter man hemma och jobbar.

• nu är jag fruL

muggles:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEJ inte du också
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Men vad skumt jag kan inte fatta det... du fick ju en nidis. Usch när nu blir jag ledsen.
    Fan fan fan faaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    jag vet att man inte ska spekulera men man undrar ju. usch skickar en stor lång kram...
    faaaaaaaaaaaaaan

fick bara lov att säga det igen
    faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

varför ska det vara så svårt? Här gör man ALLT och lite till men så fungerar det ändå inte. varför????
    Hur ska man göra för att ¨få till det. det är ju helt sjukt.
    usch

Brudsommar: fy det låter ju hemskt att inte kunna äta varm mat. stackare...

• nu är jag fruL

Jag förstår verkligen om du är deppig muggles. och med ALL rätt tycker jag. Om det bara fanns något som man kunde göra...
    men vi gör ju redan allt...

faaaaan gumman

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???