Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Berner
    som sagt jag är glad att det fungerade bra för er!
    Men jag är och kommer alltid vara skeptisk till en stor del av de metoder som vissa personer använder sig av i syfte att bota eller hjälpa.

men det är nog för att jag ibland kan vara en riktigt trist kritisk j-el... :(

• sweetstreet

Jag kan iallafall berätta att luciakonserten vi var på igårkväll här i New York var HELT FANTASTISK!!!!

Var verkligen som "hemma"!!!! Och otroligt proffsigt!
    det var svenska kyrkan som organiserade och de hade t o m bjudit in Erika Sunnegårdh som sjöng några sånger, bl a "o helga natt" och då fick jag verkligen gåshud enda ner till knäna!!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Nu tror jag jag ska lämna tråden för att fixa lite sen frukost och väcka maken! :)

Sedan blir det mer julshopping idag. måste ju skicka hem allt till Sverige imorgon!

Puss på er!
    Mugles, jobba på bra nu och tänk på att det inte är allt för långt kvar till jul!!!!! :)

• sweetstreet

Kan inte sova så jag surfar in här trots att klockan snart är midnatt här. Kanske lyckas man pricka in morgonpasset???

• sweetstreet

Page,
    jag forskar om en viss kromosomsjukdom som vissa barnd föds med. Det är inte Downs utan en mer ovanlig.

Och Bisolvonet tror jag Cicci gav tipset om att man skulle börja med på dag 1 i cykeln dvs när man får sin mens, och sedan sluta med när man får ÄL.
    Rätta mig gärna om jag minns fel!

Fast jag var lite sen med det denna cykeln och kom inte igång förrän i slutet av mensen. Men jag tänkte att slemmet ändå borde hinna lösa upp sig eftersom det ju var ett tag fram till ÄL ändå.

• sweetstreet

Å GRATTIS Snartis!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :)'

Blir så himla GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var ju det jag kände på lukten ända hit bort!!!! :D

• sweetstreet

Och JA, jag är vaken trots att klockan är mycket här.
    men jag slår in julklappar som måste skickas imorgon (eh idag egentligen då...) för att hinna över Atlanten i god tid! :)

• sweetstreet

Snartis det måste kännas helt fantastiskt kul!!!!!!
    Även om jag fattar om det tar ettt tag att sjunka in.
    Vilken gång var detta? Nummer 3? 4?

• sweetstreet

muggles,

hoppas du fick gjort vad du skulle på jobbet! Och lycka till på mötet.

Och jag ska hålla tummarna för att det inte är någon konstig blödning du har på gång.

• sweetstreet

och Muggles förresten!
    Japp jag tycker med det var skoj att hänga ihop med dig här på tråden igår!!! :)
    Glömde säga det...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???