Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Det är bra cicci
    Du gör allt ordentligt. Ska det vara kalas innan pluss så ska det vara tre

Jag ska komma ihåg det innan BIM. Tre dagars fylla. det lär ju inte bli svårt eftersom man är ledig innan nyår.

Tack för tipset cicci. jag kommer hävda att jag MÅSTE kalasa för att få pluss för det har min guru sagt

• nu är jag fruL

victory
    Jag håller med muggles om at det inte är en tråd för bara roliga inlägg. Herreguuuud då har du missat alla min a tusentals inlägg om att allt är kört och att jag hatar allt... depression...just det!

Faaan vad coolt! Heminsemination ! Vilka kämpartakter och vilken uppfinningsrikedom: Jag hoppas av hela själen att det lyckas för er! BRA kämpat.

• nu är jag fruL

hej då pirr, vi hoppas på rapport om pluss

muggles
    just det det glömde jag kju nästan
    sennniiiiiiiiiiiiiiiiil

inget blod
    bara slem (visserligen rosa)
    ihhhhhhhhhhhhhh vad spännande!!!!!!!!!
    hoppet är inte ute förräns the red lady sings"
    oh vad kul

vic: näe jag förstår om man inte orkar läsa hela tråden det är lite för många inlägg....
    välkommen hit och jag äR verkligen råimpad över kämpar glöden. Sånt bara MÅSTE löna sig! Påt igen!

• nu är jag fruL

mindre: vad trist
    men tyvvär är det vel så att jobbet ibland förstör allt. Fasiken det som lät så mysigt...men det blir kanske en annan dag. och om du nu ska fixa allt kan du ju fixa precis det du vill ha...
    dålig tröst jag vet....

vic: Jag är också bra på att tycka att livet är orättvist och att det är mest synd om mig
    men 71 dar lät ju onekligen lite VÄL långt.

• nu är jag fruL

hejsan sweet:
    Kul att du dykt upp. Jag förstår dig PRECIS!!!!!!!!!!!!!

jag vill inte heller få glada tillrop och hopp osv när jag tvivlar och deppar. Visst man vet att folk bara är snälla men det kan ändå vara svårt att ta. Så vill du inte det så är det totalt okej. har full förståelse och lite till.

vad sa käre maken då igår när förtrupperna kom... eller vill du inte prata om det?

allt är okej

kram på dig hur än det är. och för allt vad det är värt så ska jag hålla tummarna för dig, muggles och pirr i helgen.
    Men jag ska göra det tyst så att du inte hör och får förhoppningar

• nu är jag fruL

hejsan sweet:
    Klart att vi eller jag... förstår! Det kan vara jätte jobbigt med folks glada tillrop och pepp när man är nere.

oh vi VET att du VET att det är för att folk tänker på dig och hoppas för din skull. Men som sagt ibland klarar man inte av hopp och possitiva tankar.

Usch om du har mensvärk. Gumman önskar jag kunne gråta och skrika tillsammans med dig. men det får bli virtuellt om så är fallet.
    jag tycker att det är helt rätt att sörja och deppa i några dagar. jag tror att man behöver det. Männsikan mår bra av att leva ut sina känslor och inte dölja dom. näe är man deppig ska det få komma ut.

kramar i mängder

• nu är jag fruL

KOKO:
    Så otroligt underbart att du är tillbaka! Du är min nya idol, så oerhört stark. Kunna gå igenom något så pass jobbigt och ändå tänka på andra ovh inte deppa ihop. Shit tänk om jag bara hade en tiondel av dinstyrka...vad glad jag skulle vara.
    Säg till om vi kan vara till hjälp under svallningar och klimakterie besvär... Kommer ihåg hur morsan var så jag kanske kan hjälpa ...

förlåt...dåligt skämt, men vi finns här!

Självklart att jag skulle ringa jag GILLAR ju dig

pirr och sweet: usch för i heeeeeeeeeelvete vad ledsen jag blir
    VARFÖR ska det vara så svårt?
    Hur ska man få det att fungera?
    VARFÖR????
    usch jag vet att det är meningslösa frågor men jag blir så uppgiven. Jag hoppades för er.
    Kramar och kramar igen

Muggles...hur har det gått. Vi finns här oavsett.

Sen måste jag bara säga lite så där utan värde kanske men
    Cicci:
    Jag saknar dina tokroliga galna inlägg. Du får inte vara i tråden mindre för att du plussat. ve behöver dig oavsett om du inte petar upp papper i muffen eller inte
    du är en frisk tornado
    så tillbaka hit gumman...fast det är klart...man KAN ha mycket att göra. och kanske är det inte lika angeläget om amn plussat. VAD vet JAG?

Själv utnyttjar jag min ograviditet till massor
    har precis korkat upp en flaska god chablis och ska göra mig i ordning för brakkalas

jag tänker på er !
    kram

• nu är jag fruL

godmorgon

muggles
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    åh vad kul ÄNTLIGEN. Fy vad glad jag blir. grattis, grattis grattis. !!!!!!!!!1 Bättre julklapp kunde ni inte få.
    Bra jobbat

till moppy, pirr och sweet vill jag säga att jag lider med er. Fy faaaan. VARFÖR kom eländes tanten
    usch jag tänker på er tjejer.

cicci. jo jag förstår, vad jag ville säga med min lille cicci-efterlysning var att vi saknar din ständuga närvaro i tråden. MEN jag förstår precis att det intekänss lika stännande att hänga här kanske.
    men vad jag ville säga var att det vore så himla kul om du och även ni andra som plussat stannar kvar hos oss menskrigare

puss till alla
    Grattis igen muggles
    och kramar till alla som mensdeppar

• nu är jag fruL

ha ha ha
    när mitt pluss kommer ska min bubbla heta Boris
    jag tycker det passar

By the way så har jag int i livmodern och svidande bröstvårtor...men det hade jag förra månaden med. Men et är lite kul att inbilla sig symptom.

Hoppas att ni kan få till det trots stress och magkatarreer nenne.

Muggles tack för beskrivningen. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR detaljerade beskrivningar

puss

• nu är jag fruL

Grus-Britt
    ha ha ha du är ju knäpp...men M YCKET bra namn tycker jag

jo köra efter Äl. Jo jag fick ju bör i torsdags och sen körde vi på bäde fredagen och lördagen också. I går orkade vi bara inte...
    men man får vel hoppas att det räckte. Faaan vilket tugnt jobb det är att försöka bli gravid
    det hade man aldrig kunnat tro

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???