Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

muggles
    Skojar du
    det är ett super tydligt symptom.
    och eftersom jag inte hunnit äta lunch och är super hungrig så MÅSTE jag ju vara supr gravid ...
    eller hur!
    super hungrig = super gravid

• nu är jag fruL

ha ha ha
    bli tokkåt av att tänka på choklad.
    faan vad jobbigt det kommer bli när du ska ut på picknick i dkidspåret med dina barn nenne.
    Så fort ni ska ta fram chokladtermosen börjar du kvida och klämma dig mellan benen.

Snacka om att dina barn kommer tycka att du är pinsam

• nu är jag fruL

åh vad häftigt att maken strippade nenne
    shittans vad voolt
    jag skulle kunna döda för att maken skulle göra det...men det hade han ALDRIG vågat inför mina polare...

fasiken vad häftigt

• nu är jag fruL

godmorgon alla raringar
    Vilken aktivitet det har varit här
    järklarns vad ni skriver...

cicci: gumman jag blir så otroligt ledsen av att du är så orolig... Usch men jag kan först dig. det är ju svårt att säga hur man själv skulle reagera p att inte känna någonting när alla andra har massa symptom. MEN jag tror att allt är lugnt och att pickn bara är en super bebis som inte bråkar och lever rövare. Jag kommer hålla tummarna för dig hela dagen efetrsom jag inte kommer ihåg när VUL var. MEN som sagt jag VET att det kommer gå bra.
    Kramar i mängder !!!!!!!!!!!

snartis: skönt att du mår bättre! och KLART att du var saknad!

mindre: du får fasiken ta och tvinga honom han får fanimej monotonknu*lla ska det bli bebis så får man slita för det.

AM KUL att du tittar in! Vilken otroligt söt liten flicka Storasyster till alla trådbebisar
    Trist att höra om hjärtat men du låter stark och hoppfull.

Själv orkade vi inte ha 6 igår heller. Usch s nu missade vi vel denna omgång

jag börjar få riktig panik över att det aldrig fungerar. Trots att jag vet att det kan bero på endo så vägrar jag att inse att det inte fungerar.

Dessutom så måste jag erkänna att paniken ökar nu när så mnga plussar.
    Missförstå mig rätt jag är GLAD för er skull. Jätte glad tilloch med...men jag får lite panik över att det verkar fungera för alla utom oss...

Nåja...
    inte deppa...

jessie: jo vi hade 6 innan böjen flera dagar faktiskt

• nu är jag fruL

Tack cicci
    jag behövde lite pepp, jag känner mig lite frustrerad och väldigt nere idag. Så tack ditt inlägg träfade precis rätt.
    Hmmm ska ha mens om en vecka drygt...kan det vara pms som sätter in redan nu ?
    hoppas inte ...

usch vad jag vill få ett pluss, känner mig helt depserat och uppgiven.

japp där har vi henne
    den vanliga pms deppande frullan...FAN säg inte att det är p g redan nu

• nu är jag fruL

Just det cicci.
    Kl 17 d vet jag när jag ska hålla tummarna! det vore skönt om du kunde skicka en signal om hur det gick så att vi inte måste oroa oss hela natten.
    tum tum

• nu är jag fruL

muggles
    Självklart vill vi höra om symptom EFTER plusset också!

• nu är jag fruL

kokos
    TACK för att du tar ner mig på jorden igen

puss på dig. det blir du och jag som får parta som två illrar under våren. Sen kan vi ju passa på att dra till sweden rock också och vara tonårsfulla

Om nu klimakterie tanten orkar det förståss

pirr: japp här är vi...eftersläntarna det känns tryggt.

tack för att ni finns och står ut med mitt berg och dalbane humör. Jag är helt övertygad om att jag har någon allvarlig psykisk störning ibland

• nu är jag fruL

ha ha
    tack jessie
    att jag får vara psyktiskt skadad...för det hade ju varit såååååååå lätt att bara bli normal

usch har du börjat må illa nu... stackare. är det snartis illamående som drog norröver och attackerade dig istället?

• nu är jag fruL

moppy
    jag är också kvar i kämpa ligan...
    och tror att jag kommer vara det et tag. Jag är säker på att vi skulle kört en dag elelr ett par till
    usch tänk att jag alltid ska börja sörja i förskott

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???