När märker man av att man är...GRAVID???
Mindre, jag vi skyller väl på Snartis!!
kanske är det inte alls biffen som är upphovet till hostan utan helt enkelt den där "plusdimman" som spred sig över världen från Snartis redan i förra veckan!!! :)
Mindre, jag vi skyller väl på Snartis!!
kanske är det inte alls biffen som är upphovet till hostan utan helt enkelt den där "plusdimman" som spred sig över världen från Snartis redan i förra veckan!!! :)
Tjingeling nu går jag verkligen o lägger mig!!!
Sköt om er nu och ha en toppenkväll!
My GOD vad ni skrivit sedan jag lämnade tråden!!!!!
Tog lååååång tid att läsa ikapp. Såpass lång att jag tror alla hann försvinna till träffen???
Alltså alla de som SKA på träffen då.
Inte vi andra....
Välkommen Julifrun!!
Här har det varit rena rama julafton ett tag nu eftersom det är flera stycken som plussat den senaste tiden! :)
Så man hoppas att det smittar av sig... ;)
Fast jag känner definitivt INGENTING så jag har redan börjat sikta in mig på NÄ vilket infaller strax efter nyår. Skulle ju vara rätt bra då för då skule man kunna glögga hela vägen fram till jul, snapsa under julen och dricka skumpa på nyår!! :)
Hehe!
Fast inte skulle man bli lessen för ett plus heller direkt.... ;)
julifrun,
jag tor inte det spelar någon roll NÄR ÄLen kommer. Den kan ju säkert vara lite tidig eller sen vissa månader. Huvusaken är ju ändå ATT den faktiskt kommer! :)
julifrun
Sluta genast hänga på FL!!!!!!!!!!!!
Det har vi insett att där är det helt knasigt hysteriskt! ;)
Jaha nu sitter man här och vinkar glatt till Söder!!!!!!!
Hoppas ni kan se mig trots att ni sitter inne i Söderhallarna!!!!!
*hopp o studs, viftar frenetiskt!*
Det borde iallafall vara rätt tidpunkt...
Det märks här på tråden att ni sitter där och rapar och klämmer magar o dricker öl eller läsk!
För här blev det ju så tyst. :(